pankrasnal Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Witam. Potrzebuje szczegółów o Społecznej Akademii Nauk w Warszawie, a mianowicie o kierunku Informatyka. Czy warto iść do San-u, jaki jest poziom nauczania, jacy są wykładowcy. Proszę o jakiekolwiek wiek szczegóły, wady, zalety itp. Może ktoś by polecił jakąś uczelnie na kierunku Informatyka ze specjalizacja Grafika komputerowa na I stopniu lib jednolite magisterskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agata Janiak Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Jestem na SAN w Łodzi i uważam, że warto tu przyjść. Studiuję na logistyce, kończę studia pierwszego stopnia i jestem bardzo zadowolona Program studiów koreluje z tym, co później wymagane jest w pracy (mój kumpel skończył ten kierunek i już pracuje, więc wie ile z tego co się uczył jest przydatne w pracy). Z wykładowcami nie ma problemu, wszystko załatwisz, wytłumaczą jak trzeba, ale i wymagają. Z dziekanatem zero problemów. Mają dobrą ofertę praktyk, staży i warsztatów dla studentów. Wejdź na ich stronę i sprawdź kiedy będą najbliższe dni otwarte i podjedź na SAN, porozmawiaj z menadżerami kierunków i sam ocenisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 SAN to solidna uczelnia. Zresztą na SAN w Warszawie masz kierunek Grafika i wtedy możesz wybrać 1 z 3 specjalności: Podyplomówki z reklamy, multimedia, animację. Informatyka proponuje kilka specjalności ale są wśród nich dwie związane z grafiką komputerową. Teraz w zależności od Twoich preferencji możesz wybrać albo kierunek informatyka i przy okazji liznąć grafiki albo bezpośrednio iść na grafikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...