Skocz do zawartości
stasiak2356@gmail.com

Czy warto dzisiaj studiować filologie rosyjską?

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczynając od początku aktualnie jestem studentem administracji na trzecim roku. Na studia te poszedłem ,gdyż nie dostałem się na prawo, zabrakło mi raptem kilka punktów. Z perspektywy czasu dobrze się stało ,obecne studia nie sprawiają mi przyjemności ,a w zakresie materiału są łatwiejsze od prawa, ale w dużej mierze podobne. Więc mogę przewidywać że z prawem byłoby podobnie. Również z okazji tego ,że studia te nie są zbyt angażujące ,nawet przy studiach dziennych miałem czas  na podjęcie pracy przez okres dwóch lat studiów. W tym czasie zacząłem uczyć się samodzielnie języka francuskiego myślę ,że mogę stwierdzić ,iż mam jakiś rodzaj talentu do tego języka, może do nauki języków ogólnie. W rok nauki osiągnąłem poziom komunikatywny.  Używanie i nauka tego języka sprawia mi przyjemność. Obecnie realizuje program wymiany studenckiej we Francji, z pewnością pozwoliło mi to polepszyć moje umiejętności językowe. Dlatego myślałem o tym ,żeby zrobić licencjat z kolejnego języka obcego i jeśli chodzi o zainteresowania to myślę ,że najbardziej skłaniałbym się ku filologii rosyjskiej tylko tutaj pojawiają się schody. Wszyscy obecnie wiemy jaka jest sytuacja na świecie i jak bardzo izolowanym państwem jest Rosja. Więc nie wiem jak mógłbym ewentualnie wykorzystać język pod kątem zawodowym. Być może się mylę, a sytuacja w perspektywie czasu zacznie się zmieniać. Dlatego proszę o poradę kogoś ,kto studiuję filologię rosyjską lub ją skończył. Z góry dziękuję za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.