lubczok2205 Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Witam, studiuję dziennie 2 rok na politechnice jednak w tym roku chcę przenieść się na zaoczne. Na 3 semestrze jednak byłem zmuszony wziąć warunek. Koledzy z kierunku mówili mi że nie mogę się przenieść z powodu niezaliczenia przedmiotu jednak czytałem regulamin i tematy na innych forach i zdania są odmienne. Mam trudny semestr i mam obawy, że znowu będę zmuszony wziąć warunek lub powtarzać rok. Czy w takiej sytuacji możliwe jest przeniesienie ? Chcę się dowiedzieć co i jak zanim zapytam w dziekanacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Jest to możliwe do zrobienia. Dużo wyjaśnia regulamin uczelni, jeśli jednak Twój regulamin tego nie zabrania to warto zapytać. To decyzja dziekana i jemu powinno być na rękę Twoje przeniesienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubczok2205 Opublikowano 26 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Właśnie w regulaminie jest napisane: "Student może przenieść się ze studiów stacjonarnych na studia niestacjonarne lub ze studiów niestacjonarnych na studia stacjonarne po uzyskaniu pisemnej zgody dziekana przyjmującego, jeżeli wypełnił wszystkie obowiązki wynikające z przepisów obowiązujących na studiach, z których się przenosi." i nie wiem jak interpretować te obowiązki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Obowiązki czyli bycie aktywnym studentem, pozaliczanie przedmiotów. Moim zdaniem w Twoim przypadku da radę się przenieść, co to za kierunek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...