Młodzieniec Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Witam Jestem obecnie w drugiej technikum (po gimnazjum) i powoli zaczynam się rozglądać za studiami za granicą (opcja studiowania w Polsce nie satysfakcjonuje mnie a mieszkam w Warszawie). Interesują mnie studia ekonomiczne/biznesowe itp. Chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej o studiach za granicą,kosztach,życiu,możliwości pracowania podczas studiów i całej reszcie. Obecnie jestem najbardziej zainteresowany studiami w Danii ponieważ koszty są relatywnie niskie, można tam pracować bez żadnych ograniczeń, mają wiele ciekawych uczelni/uniwersytetów a zamiarzam skoczyć co najmniej magistra (doktorat też jeżeli starczy mi pieniędzy i chęci). Jestem otwarty na studiowanie na całym świecie ale budżet nie pozwala na chociaż by na studia w USA. Najchętniej to bym studiował w języku angielskim. Możecie pisać wszelkie doświadczenia,porady,wskazówki i wszystko co z tym tematem jest związane. Liczę na otwartą długą dyskusje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levix Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 W UK możesz pracować podczas studiów dziennych, ale od tego roku nie dostaniesz już kredytu studenckiego z rządu UK, więc to ogranicza znacznie możliwości, koszt to był około 9200 funtów za rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...