plurer Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Witam, jestem w drugiej klasie technikum na kierunku grafika i poligrafia cyfrowa i od dłuższego czasu zastanawiam się nad studiami. Mam zamiar pójść na uczelnię publiczną na kierunek związany z grafiką komputerową, jednak wszędzie wymagany jest egzamin z rysunku, gdzie nie mam na tyle dużych umiejętności plastycznych, aby go zdać. Również na tych uczelniach są zajęcia typowo artystyczne z rysunku itp, co nie bardzo mnie przekonuje, ponieważ chciałabym iść na studia ściśle związane z samym projektowaniem cyfrowym, dlatego ASP odpadają. Czy są jakieś uczelnie (podkreślam niepłatne), gdzie taki egzamin nie jest wymagany przy rekrutacji? Myślałam ewentualnie nad jakimś kierunkiem z zakresu studia.net/informatyka, ponieważ można to w jakiś sposób powiązać z grafiką, np. przy tworzeniu aplikacji albo stron internetowych. Wtedy musiałabym na własną rękę przygotować się do matury z studia.net/informatyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Są kierunki, jak grafik komputerowy, jednak w dużej mierze prowadzone przez uczelnie prywatne. Nie wiem też czy Tobie na pewno chodzi o grafikę a nie po prostu projektowanie stron, czyli studia bardziej informatyczne. Grafik, jako taki musi umieć rysować. To jest dla Ciebie bardzo ważny artykuł: https://studia.pl/zawod-grafik-komputerowy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...