Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem uczniem liceum ogólnokształcącego (3 klasa). Pierwsze pytanie brzmi - na jakie kierunki mogę sie wybrać mając napisana maturę w ten sposób:  

Angielski, polski, studiuj matmę - podstawa 

Angielski, studiuj matmę - rozszerzenie. 

Oczywiście pomijamy wynik z matury, pytam na jaki kierunek teoretycznie mógłbym sie wybrać. 

 

Po drugie, jeśli chodzi o matme to jestem całkiem dobry, więc myślałem o finansach (księgowy). Jak w Katowicach (lub okolicach) wyglądają studia na tym kierunku? 

 

Po trzecie, chcąc pracować w urzędach i innych podobnych instytucjach co powinienem studiować? Administracja, może właśnie finanse? 

 

Po czwarte, ostatnie już, jaki kierunek polecacie tak, aby nietrudno było go zdać, i jednocześnie aby dawał może nie tyle dobry zawod, co kwalifikacje? 

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

 

Ps: w każdym pytaniu chodzi o studia dzienne, stacjonarne w Katowicach lub okolicach. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby CI to powiedzieć.... CO?????

Studia wybiera się z zainteresowań, to nie jest menu. 

Kolejna kwestia kierunków w Polsce jest kilkaset, z czego na 80% z nich możesz iść. Myślisz, że ktoś Ci będzie coś proponował? to tak nie działa. 

Aby pracować w urzędzie trzeba skończyć studia I stopnia w kierunku docelowym dla danego urzędu, w jednostkach społecznych - pedagogikę lub socjologię lub inne pokrewne, w jednostkach finansowych- ekonomię i pokrewne.

4. co? żart? Studia pracy nie dają i nigdy nie dawały. Dają określoną wiedzę, która też nie idzie za finansami. Trudność studiów dla każdego oznacza co innego. 

 

Wejdz sobie na https://studia.pl/katowice/

poszukaj, poczytaj i zadaj jakieś normalne pytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach