kubajed Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Hej, jestem aktualnie uczniem 4 klasy technikum na kierunku mechatronika. Myślę nad wyborem dalszej ścieżki. To co chciałbym studiować musi zawierać mechanikę, elektronikę, fizykę i budowę maszyn. Można powiedzieć, że praktyczne wykorzystanie fizyki w budowie urządzeń. Coś takiego. Zastanawiam się na engineering na Cambridge (lub ogólnie Anglia i zagranica), lecz nie wiem czy nie lepiej byłoby starać się o kształcenie indywidualne na Politechnice Warszawskiej. Jak myślicie, przy takich wymaganiach praktycznych lepiej wyjechać czy zostać w Polsce? Powiedzmy, że zaplecze osiągnięć i ocen (co przełoży się na maturę mam nadzieję) posiadam takie, które umożliwi dostanie się zarówno na Oxbridge jak i UW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Idź na studia za granicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubajed Opublikowano 8 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Czy możesz jakoś uzasadnić? I gdzie za granicą, jaki kraj? Czy to moje Cambridge pasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Całe forum jest uzasadnieniem. Polskie studia w rankingach międzynarodowych wypadają bardzo słabo. Nie są brane poważnie pod uwagę. Jeśli chcesz robić karierę międzynarodową to nie idź na polskie studia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubajed Opublikowano 8 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 A co powiesz na temat destynacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...