rewers2009 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Witam, jestem studentem 3-ciego roku na Politechnice Świętokrzyskiej, na wydziale Mechanicznym na studiach dziennych. Od października ubiegłego roku jestem na specjalności na której nie chcę być. Chciałem się dowiedzieć czy można zmienić specjalność po zakończeniu bieżącego roku studenckiego i zacząć inną specjalność od nowego roku. ( ten rok tak i tak jest stracony). Z ubiegłych lat mam niezaliczone 2 przedmioty, jednak ich suma ECTS wynosi 2pkt, więc nie stanowią one według mnie zbyt dużej bariery. Ponadto chciałem się dowiedzieć czy możliwa jest zmiana typu studiów na niestacjonarne i rozpoczęcie ich wraz z nową specjalnością od przyszłego roku? ( mam pewność że dana specjalność zostanie otworzona) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Teoretycznie istnieje taka możliwość, zarówno pierwsza jak i druga. Jeśli miałbyś zmienić specjalność bez straty roku wówczas musisz wyrównać różnice programowe. Jesli zmienisz studia na niestacjonarne to masz dokładnie tak samo musisz wyrównać różnice programowe chyba ze chcesz stracić rok i go powtórzyć. w obu tych przypadkach musi wyrazić na to zgodę dziekan a z tym już trudniej. A co się stało, ze poszedłeś na inna specjalność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewers2009 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Na razie jeszcze nie przeszedłem, ale zmierza ku temu mam niezaliczone 2 testy, brakuje mi 15 pkt. do możliwości poprawy JEDNEGO z trzech testów, poza tym kierunek jest rzadko kiedy otwierany bo jest ciężki, nie ma możliwości warunku, chyba że powstanie nowa grupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...