Skocz do zawartości
adi145115

Mętlik w głowie, co powinienem studiować?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Zacznę od tego, że rok temu skończyłem Technikum informatyczne, oczywiście zdałem technika, matura itd. Nie wiedziałem do końca na jakie studia iść, więc zrobiłem sobie rok przerwy, przy okazji chciałem sobie dorobić pieniędzy.

Teraz mam dylemat, pracuję od roku na stanowisku informatyka w pewnej firmie. W sumie zajmuję się tu wszystkim - zarządzaniem siecią, konserwacją sprzętu, Przygotowywaniem nowy komputerów, zamawianiem sprzętu i codziennymi jakimiś tam problemami. Jednak nie czuję się dobry w tym co robię i jakoś niespecjalnie czuję chęci żeby się rozwijać w tej branży - Po prostu mnie to nie kręci, rok pracy pozwolił mi to zauważyć. Nie mam po prostu ścisłego umysłu, zawsze byłem słaby z maty i fizy, lepiej mi szły przedmioty, gdzie mogłem zabłysnąć konkretną wiedzą, bo uczenie idzie mi dobrze i bardzo łatwo.

Teraz dylemat, pracuję już jakiś czas jako informatyk, trochę liznąłem tego wszystkiego i nauczyłem się trochę, jednak przerażają mnie studia informatyczne, po prostu boje się, że nie poradzę sobie z matmą, z której jestem na prawdę cienki. Ogólnie wiem, że kierunki inżynierskie są teraz pożądane, ale czy mój umysł sobie z tym poradzi? Chodzi o matmę?

Studia humanistyczne i prawnicze też średnio mnie interesują, wydaje się to zwyczajnie nudne. Zastanawiałem się nad filologią angielską, ale ten kierunek jest tak bardzo oblegany, że sobie odpuściłem. Pomysłów tysiąc, a ja na żaden nie mogę się zdecydować. Nie chcę stracić kolejnego roku, czasu mam co raz mniej.

Dodam, że interesują mnie tylko studia zaoczne, gdyż nie chcę puki co rezygnować z pracy.