grzesiu041 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Witam. Studiuję pierwszy rok na Politechnice Poznańskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Dużo byłem chory w tym roku i nabawiłem się sporych zaległości. Miałem już parę kolokwii i tylko niektóre udaje mi się zaliczać... Zdecydowałem, że to jednak nie jest to i chciałbym przerwać studia i o nowego roku zacząć studia na innej uczelni i teraz rodzi się pytanie jak to z tymi punktami ECTS wygląda.. Czy jak przerwę teraz to mogę iść bez problemu na inne studia od nowego roku, czy jest szansa, że będę później musiał za te punty stracone na PP płacić? Czy jest różnica jak przerwę studia po I semestrze czy po II? I jeszcze jedno pytanie czy jak zaliczę z danego przedmioty ćwiczenia, a nie zaliczę wykładów to czy dostanę jakieś punkty ECTS? Nie ma mnie teraz w poznan.studia.net, nadal choruje i nie mam jak przejść się do dziekanatu :\ Dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Cześć, A czytałeś forum? Temat poruszany wiele razy, nie ma już ograniczonej liczby punktów ECTS wiec za nic nie musisz płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewkawe Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Faktycznie temat jest bardzo często wałkowany. Punkty ECTS nadal są na uczelniach ale nie ma już limitów i nie ma płatnych studiów dziennych na uczelniach państwowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zmieniło się to zgodnie z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego, który obalił płatność za 2 kierunek studiów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...