katt Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Witam, co sądzicie o połączeniu ochrony i inżynierii środowiska ? Jestem inżynierem ochrony środowiska (bez specjalizacji) i zastanawiam się nad wyborem studiów magisterskich inżynierii środowiska (specjalizacja instalacje sanitarne) , czy jest sens robienia po ochronie inżynierii srodowiska? Nie chcę dalej ciągnąć ochrony gdyż myślę, że lepiej zrobić coś innego powiązanego tylko zastanawiam się czy dam radę i czy braki w wiedzy nie będą zbyt duże. Był ktoś w takiej sytuacji ? Proszę o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Moim zdaniem spokojnie możesz robic. Braki uda Ci się dosc szybko uzuplnic. To dość bliskie dziedzinowo kierunki chociaż inzynieria jest tez często nauczana na zostań inżynierem budowlanym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joanna Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Uważam że spokojnie możesz zrealizować swój pomysł. Oczywiście zapytaj na uczelni co według nich powinieneś uzupełnić, ale dużo tego nie powinno być moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Warto żebyś zadzwonił do dziekanatu uczelni na którą chcesz iść i dopytał co może być dla Ciebie wyzwaniem, ale nie powinno być problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnieszka Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Inżynierie środowiska spokojnie możesz robić po ochronie środowiska. Oczywiście jakieś różnice mogą się zdarzyć ale uważam, że to dobra opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...