borek Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Jest to mój pierwszy post na tym forum więc serdecznie wszystkich witam :)zarejestrowalem się tutaj z nadzieją że pomożecie mi w wyborze kierunku. A więc tak: jestem uczniem klasy mat-fiz (z obu przedmiotów radzę sobie nieźle, próbna matura w okolicach 80-90%). Niestety nie mam pojęcia co chciałbym robić w przyszłości i stąd mój dylemat. Przeglądałem oferty niektórych uczelni i chyba najbardziej interesuje mnie PW (ponoć wysoki poziom, a i sama Warszawa mi się podoba). Od razu powiem, ze nie chcę studiować studia.net/informatyka. Wiem ze łatwo po niej o pracę i wszyscy tak zachwalają, ale ani troche mnie to nie kręci Natomiast z tego co wyczytalem na różnych stronach nie najgorszą opinią cieszą się takie wydziały jak MEL, mechatronika i elektryczny (te trzy chyba interesują mnie najbardziej). Może ktoś z forumowiczów studiuje/studiował coś z tego, albo ma znajomych którzy mogli by się na ten temat wypowiedzieć. Jak wyglądają studia, jakie są perspektywy pracy i ogólnie czy warto. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Cześć, może zacznij od innej strony. Nie skupiaj się najpierw na wyborze uczelni, a na wyborze kierunku. Zobacz sobie na www.studia.net/techniczne tutaj masz opisane wszystkie kierunki techniczne a pod nimi masz prezentacje uczelni, które je prowadzą. Jeśli nie informatyka, a coś związanego z fizyką i matematyką to np mechatronika, automatyka i robotyka. Co o tym sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...