plichu23 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Witam! Od października tego roku studiuję ,,Grafikę Projektową,, jest to połączenie grafiki komputerowej głownie pracy w (3D Max, Photoshop oraz Corel Draw) z fotografią oraz rysunkiem i rzeźbą do lepszego wyobrażania sobie brył w programach 3D oraz doborze odpowiednich barw przy tworzeniu różnych plakatów i animacji. Studia są przyjemne i jak dla mnie całkiem łatwe. Dlatego też myślę nad rozpoczęciem drugiego kierunku. Nie mowie ze juz teraz ale moze za jakis czas. I myślę nad tym jaki kierunek najlepiej bedzie współgrał z moim obecnym. Myślałem może nad marketingiem albo zarządzaniem. Co o tym myślicie? może jakieś inne powinienem rozważyć? jeśli tak to jakie? proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Proponuje filologię angielska lub niemiecką zawsze CI się w życiu przyda, a z studia z zarządzania zrobisz sobie studia podyplomowe. Filologia zawsze jest dobrze widziana przez pracodawce i zwiększy Twoją mobilność na rynku, zawsze będziesz mógł też pracować za granicą na równi z innymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
academic Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Racja, filologia jest tutaj dość dobrym wyborem. Grafik powinien znać języki, w końcu nie można się zamykać tylko na Polskę. Z drugiej strony w pracy grafika przydałby się Podyplomówki z marketingu, w końcu przy akcjach i kampaniach marketingowych będziesz działać. Ale przecież nie muszą to być studia I st, można iść w podyplomówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...