Skocz do zawartości
qwertyuiop

Pytanie o studia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam poważny ból głowy w związku z wybraną uczelnią. Po rozpoczęciu studiów wydaje mi się ze nie interesuje mnie ani ten kierunek ani ta uczelnia, na której teraz jestem.

Tu pytanie:

Jeśli studiuję ten rok na uczelni "X" to czy mogę w następnym roku wziąć roczny urlop na tej uczelni "X", i w czasie tego urlopu rozpocząć studia na uczelni "Y".  Jeśli zdam wszystko na uczelni "Y" to zostanę na niej, jeśli nie zdam to wrócę na uczelnię "X", wraz z końcem urlopu i dokończę rozpoczęte studia. Najwyżej będę miał rok w plecy. Bardzo proszę o odpowiedź dobrych ludzi i z góry wszystkim dziękuję za pomoc.

Aha i proszę nie proponować żebym przeniósł się teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

Pamiętaj, że:

1) drugi kierunek jest płatny

2) masz ograniczoną liczbę darmowych punktów ects, więc jeśli po roku rozpoczniesz studia na innym kierunku a z tego zrezygnujesz to będziesz musiał prawdopodobnie na ostatnim roku płacić za studia. 

 

Teoretycznie możesz tak zrobić jednak jest to związanie z koniecznością płatności za studia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

Pamiętaj, że:

1) drugi kierunek jest płatny

2) masz ograniczoną liczbę darmowych punktów ects, więc jeśli po roku rozpoczniesz studia na innym kierunku a z tego zrezygnujesz to będziesz musiał prawdopodobnie na ostatnim roku płacić za studia. 

 

Teoretycznie możesz tak zrobić jednak jest to związanie z koniecznością płatności za studia.

KURCZE!!! A jakie są koszty studiowania w taki sposób??

Nie zrozumiałem do końca. Musiałbym wtedy płacić tylko za ostatni semestr czyli siódmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach