Prawnik1lvl Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Witam Jako iż studiuję prawo i z powodu pandemii nie miałem okazji póki co poznać studentów administracji chciałbym zapytać, o czym zasadniczo uczą się tam studenci? Czym te studia, oprócz braku możności robienia aplikacji różnią się od moich studiów i czemu zawdzięczają swoją popularność i obecność na wielu uczelniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Programy bardzo czesto aie pokrywaja. Studia na administracji sa dwustopniowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prawnik1lvl Opublikowano 6 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Hmm...A co można zasadniczo robić po administracji i dlaczego te studia są tak zbliżone do prawa? To jest w ogóle opłacalne iść na to, jeśli te programy są tak zbliżone a po prawie można robić aplikację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Nie rozumien. Co znaczy oplacalne? Absolwent prawa i administracji sa na tym samym poziomie, ze zblizona wiedza. Jesli absolwent prawa nie dostaje sie na aplikacje to zostaje z taka sama reka w nocniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prawnik1lvl Opublikowano 6 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Czyli administracja jest po prostu dla tych, którzy nie chcą iść na aplikację lub nie wiedzą, czy się dostaną, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...