Dla naszego klienta, globalnej, prestiżowej organizacji, lidera w swojej branży, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego (Warszawa)
Opis stanowiska
Profesjonalna i sprawna obsługa wpływających zamówień w systemie SAP
Bieżąca współpraca z lokalnymi oddziałami firmy w Europie
Raportowanie
Wymagania
Bardzo dobra znajomość jednego z następujących języków: duńskiego, szwedzkiego, niemieckiego, włoskiego, francuskiego, czeskiego lub hiszpańskiego
Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Samodzielność, efektywne zarządzania czasem i umiejętność pracy w zespole
Oferta
Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na podstawie umowy o pracę + pakiet benefitów
Konkurencyjne wynagrodzenie
Możliwość wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku
Liczne szkolenia
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: agnieszka.mazek@kcrplacement.com.