Brunak Group
Firma z kilkunastoletnim doświadczeniem i ugruntowanej pozycji na rynku usług Outsourcingu IT.
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Numer referencyjny: WA/HD/15
Opis stanowiska:
Bieżąca pomoc użytkownikom w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych,
Udział w globalnych projektach IT,
Utrzymywanie porządku w serwerowni,
Aktualizacje baz inwentaryzacyjnych,
Reagowanie na zgłaszane problemy w systemie Remedy,
Tworzenie grup, komputerów, resetowanie haseł w usłudze Active Directory,
Instalacja / Reinstalacja systemów operacyjnych,
Konfiguracja komputerów, smartfonów, tabletów,
Kontakt z serwisami, usługodawcami,
Tworzenie kont, resetowanie haseł w systemie ERP,
Reagowanie na podstawowe problemy z drukarkami.
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Otwartość na ludzi, komunikatywność,
Umiejętność pracy pod wpływem uciekającego czasu, stresu,
Umiejętność pracy w środowisku Microsoft (Windows, Office, Active Directory),
Analityczne podejście do rozwiązywania problemów,
Znajomość budowy komputerów stacjonarnych i przenośnych,
Własna działalność gospodarcza lub chęć jej założenia na potrzeby współpracy,
Minimalne doświadczenie w pracy jako Informatyk/Helpdesk.
Oferujemy:
Ścieżkę rozwoju zawodowego,
Pracę w międzynarodowym środowisku korporacyjnym,
Zdobywanie doświadczenia przy używaniu najnowocześniejszych technologii,
Cykliczne imprezy i wyjazdy integracyjne.
Osoby poważnie zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres Pawel.Brunak@brunakgroup.com
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Brunak Group z siedzibą w Legionowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.