Skocz do zawartości
ninka1919

Jak z tą rekrutacją na studia? Aspiracja na dwie uczelnie. Każda pomoc potrzebna!

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, jestem zielony jeśli chodzi o rekrutacje. 

Moj problem: rekrutuje na jeden kierunek na Politechnikę Warszawska oraz na jeden kierunek na Uniwerek Warszawski. Wyniki rekrutacji na PW - 11 lipca, do 17 lipca max skladanie papierów. 

na UW - wyniki 19 lipca. Kierunki tak samo mocno mnie interesują. Jestem Średnio  kumaty, wiec bez śmiechu proszę o pomoc :) 

czy jeśli dostanę się na PW tego 11 lipca, i złoże papiery na PW do 17 lipca, to czy nadal jestem w rejestracji UW że mogę dalej rekrutować i dostać się na ten kierunek na UW czy jeśli złoże na PW to widzą, ze złożyłem gdzieś papiery i nie mam szans na UW i jestem wykreślony już z rekrutacji? Te terminy są tak skonstruowane ze musiałbym złożyć papiery na PW i potem czekać 2 dni, ze może dostanę się na UW i zabierać papiery z PW,  ale nie wiem, czy składając na PW będę dalej mógł rekrutować na UW - czy po prostu będą widzieć ze gdzieś już złożyłem papiery? Czy nic takiego nie ma, bo co uczelnia to inny system rekrutacji? Naprawdę proszę o pomoc :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego ten temat powtarza się co 2 tygodnie przez kilka miesięcy od lat. Czy czytanie że zrozumieniem dla osób po maturze jest trudne. Przed napisaniem postu proszę sprawdzić czy temat był już poruszany. 

Odpowiem Ci bo zdaje sobie sprawę z lenistwa. Tak, możesz przenieść dokumenty. Każda rekrutacja to osobna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani dostałam  się na pw na transport który ustawiłam nizej, wyżej natomiast gospodarkę przestrzenna. Jak się złoży papiery w poniedziałek np na transport, który był nizej, a wyżej mam np ta gospodarkę przestrzenna na której jestem na rezerwowej liście  to jak złoże na transport to mnie wykreślają z gospodarki w 2 turze czy nadal mogę  startować na gospodarkę w 2 turze i to mnie nie przekreśla