Skocz do zawartości
Szy

Problem z przepisaniem się na specjalność

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem na II roku, studiuję psychologię na prywatnej uczelni SWPS. Przy zapisach od razu wybierało się specjalność realizowaną przez 5 kolejnych lat. Pierwszy rok był wspólny dla wszystkich. Od zawsze chciałam kształcić się w kierunku psychoterapii, terapii, ogólnie psychologii klinicznej. Problem jest taki, że przy zapisach nie było już miejsc na tę specjalność, a Dziekanat poinformował mnie, że przepisanie po I rok jest możliwe. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że jednak nie będzie i zapisałam się na społeczną. Ponieważ specjalizacja idzie od początku tylko I rok miałam wspólny, a teraz każdy uczy się tego co wybrał. Moja mi kompletnie nie pasuje, to nie jest to co chcę robić i w ogóle się z tym nie wiąże. Nie chcę spędzić kolejnych 3 lat nad tym, co mnie nie interesuje. Mam już prawie 30 lat i bardzo mi zależy, ale Dziekanat ma mnie gdzieś. Dziekan tak samo. Nie ma żadnego zapisu o tym w regulaminie, nie pomagają żadne podania, zaświadczenia o zainteresowaniu akurat specjalnością kliniczną, to że już pracowałam w tym kierunku, to że mam pisemną informację sprzed zapisów, że to się będzie dało zmienić, nic. Czy coś mogę w tej sprawie zrobić? Dziekanat twierdzi, że specjalność nie jest ważna, bo chodzi o zdobycie dyplomu psychologa, ale ja chciałam się uczyć, a nie tylko mieć papier :/ Nie mogę zmienić uczelni, bo tylko ta uczelnia ma zaoczną psychologię, a muszę pracować. Poza tym wszystko mi się podoba oprócz tej specjalności :/ Może ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak mówi dziekanat. Specjalność ma drugorzędne znaczenie na dyplomie. Zawsze na forum mowie. Wybierając studia wybieraj kieruj się kierunek bo na specjalność możesz się nie dostać lub może być nieutoworzna. Później są takie kwiatki. Nikt specjalności Ci nie zagwarantuje i to jest dość smutne. Próbuj i pisz do Dziekana.