Skocz do zawartości
Kryptonimiczna

School of Ideas przy SWPS

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.soi.swps.pl/

Ktoś miał z tym do czynienia? Czy to nowy kierunek i nawet nie ma co szukać opinii? ;)

Wygląda mi to na twór marketingopodobny, pytanie tylko, czy faktycznie kierunek z sensem czy kolejny sposób na przyciągnięcie ludzi gotowych zapłacić niezłą sumkę za dyplom...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kulturoznawstwo. Czy chwyci? Trudno powiedzieć. Uczelnie próbują znaleźć sposób na studia humanistyczne. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jestem studentem i nie polecam ogólnie.

Bardzo dużo marketingu i nadmuchiwania spraw, ale jak przychodzi co do czego to bardzo słabe efekty. Te studia są praktycznie nie zrobione. Sami wykładowcy często nie ogarniają co się dzieje. Dużo osób odeszło po pierwszym semestrze. Jak nie chce ci się robić nic a potrzebujesz dyplomu kulturoznawcy - to tutaj będziesz się świetnie bawił - tylko potem jak cię pracodawca zapyta o to  co konkretnie umiesz to słabo.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Program studiów jest realizowany w oparciu o wszelkie wytyczne niezbędne do uruchomienia takiego kierunku, a nasi wykładowcy to specjaliści i praktycy, którzy przekazują swoją nieustannie aktualizowaną wiedzę. Jak powszechnie wiadomo studia to już nieobowiązkowy element edukacji, zatem to od samego studenta zależy ile z tych studiów wyniesie. Przy czym oczywiście wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, więc mogą się zdarzać błędy i nie wszystkim może odpowiadać sposób prowadzenia danych zajęć, dlatego byśmy my mogli coś w tej kwestii zmienić chętnie przyjmiemy wszelkie uwagi w tym zakresie i najlepiej by były zgłaszane na bieżąco - tylko w ten sposób będziemy w stanie zweryfikować sytuację i podjąć adekwatne działania

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi