Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy, jestem studentką wydziału psychologii i przede mną stoi napisanie pracy magisterskiej. Wiem już, że będzie ona dotyczyła wizerunku marki pracodawcy, ale nie mam nic konkretnego ustalonego. Może macie jakieś ciekawe pomysły na temat i badania w tym zakresie? Oczywiście wszystko musi być związane z psychologią ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wizerunek u kogo? Społeczeństwa? Mediów? Pracowników?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wewnętrzny marketing. Ciężki chleb, szczególnie w firma h produkcyjnych. Malo kto będzie chciał rozmawiać. Badania ilościowe czy jakościowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firma nie musi być produkcyjna, może być również z zakresu usług. Zdecydowanie badania ilościowe w tym przypadku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja b6m zdecydowanie postawił na wywiad pogłębiony.  

Firma z zakresu usług. To zazwyczaj małe firmy. Nie wiem jak miały by być przeprowadzone badania ilościowe bo gdzie grupa reprezentatywna.  Chyba że chcesz to zrobić w banku ale to już dochodzą procedury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.