Skocz do zawartości
francaismonamour

Dwa razy ten sam przedmiot na dwóch kierunkach

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, być może dla Was odpowiedź na to pytanie jest oczywista, ale dla mnie nie do końca. Studiuję dwa kierunki jednocześnie i w semestrze letnim będę miała taką sytuację, że według programu studiów będę musiała wyrabiać dwa razy praktycznie ten sam przedmiot (sprawdzałam sylabusy). Czy w takim przypadku jest możliwe chodzenie na niego tylko na jednym kierunku i przepisanie go pod koniec roku na drugim? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tak, istnieje taka możliwość jednak nie jest to obowiązkowe. Masz dwie drogi. Albo napisać pismo i złożyć w dziekanacie albo dogadac się z prowadzącym oczywiście tym niższym stopniem naukowym.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

• Właśnie, w sumie to nawet ten przykładowy analityk finansowy by mi pasował. Mam naprawdę wiele cech, które powinien posiadać taki pracownik.  I nie przeszkadzałaby mi ta praca, odnalazłbym się w tym. No może nie konkretnie tę pracę bym chciał, jednak ogólnie mówię.  Zastanawiam się: czy nie lepiej już pójść w tym kierunku, a farmakologie itp. potraktować jako jakiegoś rodzaju hobby?
    • Zawód analityka finansowego czy jest atrakcyjny jednak moim zdaniem powinieneś podążać za marzeniami. Maturę masz za pół roku, możesz jeszcze zmienić przedmioty maturalne. Dodatkowo możesz maturę zdawać w 2020 roku - a konkretnie ją poprawiać. Moim zdaniem warto, żeby później całe życie nie żałować, że mogło robić się coś innego