Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was i proszę o pomoc,

Czy jest tu ktoś kto przenosił się na Politechnikę Warszawską z innej uczelni lub wie jak to wygląda z przenosinami? Czy łatwi to zrobić, czy nie? Konkretnie chodziłoby o przeniesienie na wydział elektryczny.

Brakło mi bardzo niewiele by się tam dostać w rekrutacji, no ale niestety z powodu braku kilku punktów teraz jestem na pierwszym roku Informatyki na Politechnice Łódzkiej(na Informatykę też zamierzam się przenieść)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam

Ja w tym roku składałem papiery na Politechnikę Warszawską mam nadzieję że się dostanę. Wcześniej byłem na Politechnice Gdańskiej i teraz złożyłem na PW na elektrotechnikę (elektryczny). Jak też idziesz na te studia daj znać mój mail:mateusz.jan.biernacki@gmail.com

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez karolina03
      Witam . Założyłam konto ponieważ kompletnie nie wiem co robić. 
      Jestem z Łodzi i dostałam się na studia na UŁ Turystyka i rekreacja . Jednak slz powodów rodzinnych przenosimy się do Katowic.  Z tego co wiem tylko jedna uczelnia w Katowicach będąca publiczną (nie stać mnie na opłacanie czesnego ) ma ten kierunek . Jednak rekrutacja już się zakończyła.  W grę wchodzi semestr letni ale nie widziałam żeby był dostępny na tej uczelni
      Pozostaje chyba przeniesienie po pierwszym semestrze (? Można tak w ogóle) lub roku co trochę mnie martwi..