Skocz do zawartości
forkk

Czy ktoś studiuję informatykę po zdawanej geografii na maturze?

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie, czy jest szansa na dostanie się na zaoczne na jakaś publiczna uczelnie po geografii na maturze? Nie mam tu na myśli jakiejś geoinformatyki tylko zwykłą informatykę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Maciej 2018
      Cześć Grupowicze. Jestem na forum od dzisiaj. Od września 2 klasa liceum. Niebawem będę musiał wskazać  przedmioty - rozszerzone na maturze. Najlepsze wyniki osiągam z informatyki i angielskiego. Z innych przedmiotów nie jest źle. Moja klasa ma rozszerzenia z geografii wos-u i angielskiego. Jakie kierunki studiów moglibyście polecić ? Jakie uczelnie ? Dzięki. 
    • Przez forkk
      Zastanawiam się czy nie iść za rok na Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie na informatykę lub geografię tylko nie wiem co jest łatwiejsze, wydaje mi sie, że geografia?
      Czy jak zdawałem geografię na maturze to mogę iść na informatykę na UP bo podobno geografia też jest przedmiotem kierunkowym na informatykę ale jest mniej punktów za nią niż np. za matematykę ale nie jestem pewny, czy tak jest jak piszę?
      Czy po informatyce na UP w Krakowie będę miał po 3.5 roku tytuł inżyniera taki jak np. po AGH lub Politechnice?
    • Przez minecisek
      Witam.