Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mały problem i chciałabym się poradzić. Studiuję na 1 roku 1 st. studiów stacjonarnych na kier. budownictwo na pk. Właśnie jestem po sesji, mam niezaliczony jeden przedmiot a mianowicie fizykę. Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda rezygnacja ze studiów w takim przypadku. Nie składałam żadnego podania o jakiekolwiek warunki czy coś. Ale biorąc pod uwagę fakt, że nie przekroczyłam limitu 12 pkt ECTS to chyba jestem na drugim semestrze. I teraz moje pytanie: czy jeśli nie będę uczęszczać na zajęcia a jedynie podbiję legitymację to decyzję o wyrzuceniu mnie ze studiów otrzymam w okolicach końca semestru? Dodam, że chcę zrezygnować z powodów osobistych. Proszę o pomoc, ponieważ nie bardzo wiem jak to funkcjonuje, a jak wiadomo panie w dziekanacie lubią być niemiłe, a w pytaniu o warunki czy coś udzielają różnych odpowiedzi różnym osobom. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a co ma do tego dział przedstaw się? przenoszę

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

co do pytania, to odpowiedz masz w regulaminie studiów. 

Nie wiem o co chodzi z limitem 12 ects. 

Zawsze było tak, że trzeba było żłożyć podanie o warunkowe zaliczenie semestru, dopiero później podbić legitymację, dodatkowo warunek jest płatny. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez agtxd98
      Witam.