Skocz do zawartości
student123

Studia w USA - pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka,

jestem uczniem technikum informatycznego, aktualnie jestem w 4 klasie technikum. Chciałbym studiować w stanach na jednej z znanych, elitarnych uczelni, jednak nie wiem czy mam jakiekolwiek szanse. Niestety zawaliłem oceny w pierwszej klasie technikum (średnia 3.8), poprawiły się one w drugiej (średnia 4.26) osiągając szczyt w 3 klasie gdzie moja średnia wyniosła około 5.3. Pierwszy semestr czwartej klasy to średnia 5.4. Egzamin SAT I zaliczony na 1600 punktów, SAT II Math oraz SAT II Physics 800 punktów. Poza tym mam sporo sukcesów w konkursach informatycznych, hackathonach, konkursach robotycznych, uczęszczam na zajęcia dodatkowe z robotyki, tworzenia gier, oraz prowadzę własne zajęcia z tworzenia aplikacji mobilnych. Czas wolny przeznaczam na programowanie, które jest moją pasją. czy mam szansę dostać się na uczelnię taką jak Harvard, Yale lub inną z tych elitarnych uczelni, i czy warto wgl aplikować z moimi ocenami?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeżeli chodzi o wylot to fundusze mam, utrzymanie się na miejscu to głównie praca na campusie, no i wsparcie od rodziców oraz oszczędności które zbierałem na ten cel. Wiza oczywiście uczniowska F-1.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a dowiadywałeś się jakie warunki trzeba spełnić by być studentem need-blind ? Czy uczelnia pokrywa część wydatków czy całość ? Od czego to jets uzależnione? Studia w Stanach zawsze wiążą się z kasą. Nie słyszałem by ktoś miał je całkowicie za darmo....

Akurat wiza to nie jest duży problem w tym przypadku. Są przecież wizy studenckie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi