Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Lektury obowiązkowe
dodany przez
Łukasz, w Język polski
-
Podobna zawartość
-
Przez Maturzystka987
W tym roku zdaje maturę z biologii i chemii na poziomie rozszerzonym, reszta to podstawa. Jednak z chemii nie jestem zbyt dobra a biologia nie jest moim ulubionym przedmiotem. Wiem ze nie pójdę na studia medyczne,bo się do tego nie nadaje i zwyczajnie nie chce, nauka chemii i biologii nie sprawia mi przyjemności. Problem mam w tym, ze nie wiem na jakie studia iść po maturze,co warto rozważyć i o czym pomyśleć.
-
Przez euphoria
Mam pytanie,
Co w przypadku niezaliczenia testu językowego na poziomie A1? Lektorat można zacząć od poziomu B1, czy mogę się na niego zapisać?
-
Przez MaciekI
Witam, potrzebuję pomocy/korepetycji z "Gramatyki opisowej języka polskiego". Jestem studentem Wydziału Lingwistyki UW, nadrabiającym różnicę programową i pod koniec stycznia mam zaliczenie na stopień z tego przedmiotu. Poszukuję osoby która pomoże mi się przygotować do tego zaliczenia, oczywiście odpłatnie. Byłbym zainteresowany regularnymi spotkaniami do końca semestru zimowego.
Proszę o kontakt pod numerem 511-000-116 lub email: m_imiel@poczta.fm
-
Przez Mikołaj_235