Skocz do zawartości
Lidia Graczyk

Rachunkowość ogólna czy budżetowa?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem studentką V roku administracji skarbowej i chcę podjąć studia podyplomowe. Mam dylemat czy kierunek rachunkowość czy rachunkowość budżetowa na UWM-ie w Olsztynie. Podkreślam, iż narazie nie pracuję w zawodzie, ale w przyszłym roku będę pracować w księgowości w firmie "Świat książki". Pierwszy z wymienionych kierunków uprawnia do prowadzenia biura rachunkowego, drugi także oraz po trzech latach praktyki uprawnia do bycia główną księgową, ale w jednostkach sektora finansów publicznych. Jestem oczywiście świadoma, że czeka mnie parę lat zdobywania doświadczenia, ale mam ambicje i chcę myśleć przyszłościowo. Być może uda się później mieć własne biuro. Jak myślicie który kierunek byłby lepszym wyborem? Czy po skończeniu rachunkowości ogólnej będę musiała kończyć później dodatkowe kursy na bycie samodzielną księgową? Proszę o pomoc gdyż nie mam jeszcze dużej wiedzy na ten temat.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez vahardan