Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0

HR administrator – recruitment team WROCŁAW
dodany przez
Hemmersbach, w Absolwent na rynku pracy
-
Podobna zawartość
-
Przez katarzyna1987
W związku z ogromnym rozwojem PEOPLE zapraszamy do naszego zespołu osoby, którym zależy na realizacji swoich ambicji zawodowych, ciągłym rozwoju i tworzeniu unikalnej wartości dla klientów poprzez ekspertyzę, zaangażowanie i troskę o najwyższe rezultaty.
People Sp. z o.o. jest firmą rekrutacyjną, działającą na rynku od 1997 roku, specjalizującą się w kompleksowej rekrutacji i doradztwie personalnym. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, outsourcingu oraz doradztwa HR.
Do naszych zespołów poszukujemy osób na stanowisko:
Researcher
Zadania:
Wyszukiwanie kandydatów metodą direct search, im jesteś bardziej kreatywny tym lepiej!
Wstępna selekcja CV.
Wstępne rozmowy z kandydatami.
Weryfikacja znajomości języka angielskiego u kandydatów.
Ścisła współpraca z Managerem, Team Leaderami oraz zespołem Rekruterów.
Budowanie długotrwałych relacji z Kandydatami.
Odpowiedzialność za wsparcie kandydata w procesie rekrutacji.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (licencjat, magister).
Mile widziane doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub obsłudze klienta.
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
Doświadczenie w wyszukiwaniu kandydatów metodą direct search lub pozyskiwaniu danych telefonicznie.
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Samodzielność oraz pomysłowość podczas wykonywania powierzonych zadań.
Oferujemy:
Umowę o pracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie i zestaw benefitów – opieka zdrowotna, Multisport.
Możliwość wybrania specjalizacji oraz rozbudowywania organizacji w tym kierunku.
Wyjścia i wyjazdy integracyjne.
Lekcje języka angielskiego.
Dużo nauki, a przy tym dobrą zabawę.
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w środowisku doświadczonych Konsultantów.
-
Przez UBS
Your role
Are you well organized? Do you have a sharp eye for detail? We are looking for someone like that who can help us:
– resolve employees' HR concerns quickly and precisely while keeping them in the loop, from onboarding to workforce administration, to employee lifecycle and exit administration
– treat sensitive documents with professionalism and discretion, minimizing risk
– contribute to HR related projects within our team
– stay in line with our internal rules and country specific labor law
Your team
You'll be working in the Service Delivery team based in Krakow/Wroclaw. We keep employees and line managers happy, solving problems for them by phone or through our ticketing system.
Your experience and skills
You have:
– a bachelor's degree
– experience in a similar role
– advanced Microsoft Office skills
– fluent German and English (knowledge of French or Italian would be an asset)
You are:
– truly service oriented
– a great communicator
– well organized, with a sharp eye for detail
– able to stay on track, even when no two days are the same (and you love that)
– known for your can-do attitude when tackling everyday tasks
About us
Expert advice. Wealth management. Investment banking. Asset management. Retail banking in Switzerland. And all the support functions. That's what we do. And we do it for private and institutional clients as well as corporations around the world.
We are about 60,000 employees in all major financial centers, in almost 900 offices and more than 50 countries. Do you want to be one of us?
What we offer
Together. That’s how we do things. We offer people around the world a supportive, challenging and diverse working environment. We value your passion and commitment, and reward your performance.
Keen to achieve the work-life agility that you desire? We're open to discussing how this could work for you (and us).
Take the next step
Are you truly collaborative? Succeeding at UBS means respecting, understanding and trusting colleagues and clients. Challenging others and being challenged in return. Being passionate about what you do. Driving yourself forward, always wanting to do things the right way. Does that sound like you? Then you have the right stuff to join us. Apply now on ubs.com/polandcareers
Disclaimer / Policy Statements
UBS is an Equal Opportunity Employer. We respect and seek to empower each individual and support the diverse cultures, perspectives, skills and experiences within our workforce.
-
Przez PeopleScoutKRK
Dla naszego klienta, firmy Aon Hewitt, poszukujemy osób wielojęzycznych zainteresowanych pracą w dziale obsługi klienta w Krakowie.
Osoby biegle władające angielskim i, dodatkowo, językiem rosyjskim, hiszpańskim, włoskim, niemieckim, francuskim lub niderlandzkim (co najmniej na poziomie C1) zainteresowane pracą w rozpoznawalnej, międzynarodowej firmie oraz zdobyciem cennego doświadczenia w branży Human Resources, zapraszamy do kontaktu przez PM lub przesłania aplikacji na adres awierzchoslawska@peoplescout.com .
On behalf of our customer, Aon Hewitt, we are currently looking for individuals interested in working as a multilingual customer service representative in Krakow.
If you are fluent in both English and and either Russian, Spanish, Italian, German, French or Dutch (at least at C1 level), would like to work in a multilingual, dynamic environment and gain a valuable experience within Human Resources sector, please feel free to contact me via PM or send your resume to awierzchoslawska@peoplescout.com .
-
Przez Moja Strefa Wpływu
Praca w HR
Chcesz rozwijać się w branży HR ?
Zgłoś się do nas, a my zaoferujemy Ci darmowy kurs Pracownika HR z certyfikatem vcc, a następnie zapewnimy Ci 3 miesiące płatnego stażu w branży 1800 zł brutto/m-c
Dodatkowo :
- zapewniamy bezpłatne spotkanie z doradcą zawodowym
- bezpłatny kurs języka obcego (angielski, niemiecki lub francuski)
- zwrot kosztów dojazdu do miejsca szkoleń i staży
Zapraszamy zwłaszcza osoby niepełnosprawne !!!
Dla kogo ?
* dla osób w wieku 18-24
* dla osób z woj. śląskiego
* nie pracujących
* nie uczących się stacjonarnie
Tel. 533 - 518 - 552
zajrzyj też na nasz fanpage :
https://web.facebook.com/Moja-Strefa-Wpływu-Śląsk-169764500201700/
-
Przez Hemmersbach
Szukamy pracowników!
Firma: Hemmersbach Central Support http://www.hemmersbach.com/pl/home/
Gdzie: Bielany Wrocławskie
Stanowisko: VBA Developer
Any VBA Developers?
If you:
feel comfortable with VBA programming (MS Access, MS Excel), have experience with MS SQL databases, ideally also with T-SQL, and have good command of English… …feel welcomed to work for us within an outstanding team on the responsible position having freedom to make your choice!
What can we offer you?
Very attractive salary (upper limit depending on your skills and experience), Wide range of trainings and personal development – onboarding training in Germany, Stable, full time job in international, flexible and opened company, Participation in international projects worldwide – creating tools for internal use, Welcoming and friendly work environment, Multisport and lunch package, Private healthcare package, Relocation bonus.
For more details: http://www.hemmersbach.com/pl/kariera/jobdetails/vba-developer/
You can also send your application directly: Jobs.2169@hemmersbach.com
-