Skocz do zawartości
OlaZak

Dwa kierunki czy jeden+podyplomówka?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Chciałabym poprosić Was o radę:

Niedawno obroniłam licencjat z ekonomii (studiowałam zaocznie), równolegle studiuję też budownictwo (dziennie, obrona tytułu inż. w lutym 2018) - teraz zastanawiam się, czy lepiej byłoby dla mnie podjąć od października studia na drugim stopniu z administracji (trochę mnie to interesuje) czy też zrobić przez te dwa lata dwie roczne podyplomówki - z wyceny nieruchomości i administracji publicznej (to mnie bardzo interesuje) - zaznaczam, że po obronieniu inż. będę robiła magisterkę z budownictwa - problem polega na tym, że nie wiem, czy bardziej korzystne będzie uzyskanie dwóch tytułów mgr z dwóch różnych kierunków, a podyplomowe zrobić później, czy lepiej porobić te podyplomówki teraz? Jakie jest Wasze zdanie? Co Wy byście zrobili na moim miejscu? Dodaję, że oba warianty to podobne koszty (zarówno czasowe, jak i finansowe - mgr z administracji też robiłabym zaocznie) I jeszcze jedno - jak to jest z równoległym pisaniem dwóch prac magisterskich? Można dać radę (teraz pisałam licencjat, a inżynierkę dopiero zaczynałam, więc było nieźle, ale teraz boję się, że to ponad siły)? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. Zdecydowanie lepiej studia podyplomowe. Od tego one są.

2. Moim zdaniem ciężko. Meczarnia. A i tak którąś pracę się zawali terminowo.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość