Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) przez przypadek trafiłam na ten wątek i może ktoś tutaj pomoże mi się utwierdzić w moich planach :) 

Otóż czeka mnie teraz ostatni, V rok, studiów i jako, iż nauki nie będzie już zbyt wiele postanowiłam podnieść swoje kwalifikacje. Będę kończyć studia typowo humanistyczne, jednak wiem, że z pracą może być ciężko, więc postanowiłam wybrać się na studia podyplomowe z handlu zagranicznego. Podczas studiów dwa razy brałam udział w wymianie studenckiej,  raz byłam na studiach, a drugi raz na praktykach, dodatkowo miałam okazję zrobić staż zagraniczny.

Bardzo spodobała mi się praca za granicą, kontakt z zagranicznym klientem, dlatego też wybór studiów podyplomowych jest taki, a nie inny. Dodatkowo znam dwa języki obce, a za rok planuję na stałe wyjechać z Polski ze względów osobistych. 

Moje pytanie brzmi: czy handel zagraniczny dla humanisty to dobry wybór? Dodam tylko, że jestem bardzo zmotywowana. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to dobry wybor. Daje Ci możliwość zatrudnienia w licznych jednostkach eksportu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kursy, studia podyplomowe czy inne, wartosciowe są wtedy kiedy robimy je z konkretnej potrzeby i wiemy, że w przyszłości nam się przydadzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żona się zastanawia nad zrobieniem podyplomówki z integracji sensorycznej, gdzieś tam się zapisała już ale czas oczekiwania na sam kurs jest kilka lat, chyba jest na 800-nym miejscu na liście rezerwowej, z drugiej strony są jakieś mini kursiki ale czy tam się rzeczywiście czegoś można nauczyć, wiem że to teraz na topie zagadnienie, tylko gdzie warto robić? Ma ktoś z Was doświadczenie z tym konkretnie kierunkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Panie Marku żona może podjąć studia w tym kierunku na specjalnościach: Integracja sensoryczna - diagnoza i terapia dzieci oraz Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z elementami integracji sensorycznej w oddziałach Wyższej Szkoły Bankowej w Bydgoszczy, Chorzowie lub Toruniu. Zachęcam zatem do aplikacji do 29 kwietnia. W tym terminie oferujemy aż 1000 zł zniżki: 600 zł zniżki w czesnym oraz 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. Więcej informacji o wspomnianych specjalnościach na naszej stronie internetowej wsb.pl

Pozdrawiam, Andrzej Czarnecki
Online Ekspert WSB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ostatnio pracodawca zachęca do podyplomówki, być może mogłoby się to potem jakoś odbić na zarobkach - a na zmianie działu na pewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja mama nauczycielka musi robić podyplomówki co reformę :D Teraz robi kolejną, żeby nałapać godzin, bo szkoła malutka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nauczyciele dość często robią studia podyplomowe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nom, łatwo sobie drugi, trzeci przedmiot dorobić albo niezłą posadę pedagoga bez pedagogiki magisterskiej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego logopedia i temu pokrewne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza teraz, jak nie będzie gimnazjów i ograniczą liczbę godzin przedmiotów ścisłych i przyrodniczych (w końcu w obecnym rządzie muszą sobie robić przyszłych wyborców ;p), to możliwość uczenia wielu przedmiotów się przyda, zwłaszcza w małych szkołach, gdzie jest po jednym nauczycielu przedmiotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co z tego będzie. Ale wydaje się że w pierwszych latach będą chcieli utrzymać jak największą liczbę nauczycieli. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kończę psychologię, niestety w trakcie studiów i praktyk trochę wizja pracy mi się zmieniła, jak wcześniej na maksa chciałam iść pracować do szpitala albo do poradni to po praktykach zmieniłam zdanie, bardziej myślę o pracy z dziećmi i myślę o podylomówce albo z SI albo coś związanego właśnie z pracą z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi powiedzieć, sama stoję przed tym trudnym dylematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również zadawałam sobie pytanie czy warto. Obecnie jestem już po i muszę przyznać, żw to była jedna z lepszych decyzji jakie podjęłam. Zdecydowałam się na Instytut Studiów Podyplomowych (ten z siedzibą w Tychach). Z wykształcenia jestem nauczycielem specjalnym w jednej ze szkół podstawowych, dlatego też wybrałam specjalność: Pedagogika specjalna - Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią. Zakres materiału obejmuje najważniejsze aspekty wspomnianego tematu, żadnych zbędnych "zapychaczy".  Osoby prowadzące zajęcia wykazują się niesamowitą wiedzą i profesjonalizmem! 

Polecam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.04.2017 o 10:59, marek77m napisał:

Żona się zastanawia nad zrobieniem podyplomówki z integracji sensorycznej, gdzieś tam się zapisała już ale czas oczekiwania na sam kurs jest kilka lat, chyba jest na 800-nym miejscu na liście rezerwowej, z drugiej strony są jakieś mini kursiki ale czy tam się rzeczywiście czegoś można nauczyć, wiem że to teraz na topie zagadnienie, tylko gdzie warto robić? Ma ktoś z Was doświadczenie z tym konkretnie kierunkiem?

Ja studiowałam Integrację sensoryczną z elementami terapii behawioralnej i jestem bardzo zadowolona :). Zdecydowanie na takich studiach można się dużo nauczyć. Pozdrawiam :) P. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.07.2020 o 12:38, PaulaKoz napisał:

Ja studiowałam Integrację sensoryczną z elementami terapii behawioralnej i jestem bardzo zadowolona :). Zdecydowanie na takich studiach można się dużo nauczyć. Pozdrawiam :) P. 

Wracam do Was z podsumowaniem po praktycznie roku i konkretami o SI. Teraz już jak dostałam posadę mogę napisać cokolwiek u Uczelni. Studiowałam na WSKZ, świadectwo bez problemu uznano mi w szkole, w której obecnie pracuje. Cieszę się, że podjęłam decyzje o studiach podyplomowych i każdemu polecam, bo nie wiem jak wyglądałaby moja kariera po pandemii w innej sytuacji. Pozdrawiam wszystkich ponownie! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna Społeczna Akademia Nauk oferuje "2 dyplomy w 2 lata" - magisterkę + podyplomowe, które nie kolidują z planem zajęć. Pozwala to uzyskać nie marnując roku dodatkowy dyplom w dobrej cenie. Ponadto, studia podyplomowe to dobra i szybka opcja dla osób, które chcą się przekwalifikować lub dokształcić w konkretnym zakresie, ale moim zdaniem nie warto iść na ten rodzaj studiów tylko po to, żeby mieć papierek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez aguagu
      Uczelnie publiczne:
       
      Uniwersytet Wrocławski
      stacjonarne: 11,5 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 127/190 (67%)
      Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
      stacjonarne: 9 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 76/100
      Uniwersytet Gdański
      stacjonarne: 6 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 113/150 (75%)
      Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
      stacjonarne: 5 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 81/100
      Uniwersytet Śląski w Katowicach
      stacjonarne: 5 os./miejsce, niestacjonarne: 1 os./miejsce
      Uniwersytet Łódzki
      stacjonarne: 5 os./miejsce, niestacjonarne: 1 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 555
      Uniwersytet Warszawski
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 73/100
      Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 73/100
      Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 67/100
       Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
      stacjonarne: 3,5 os./miejsce, niestacjonarne: 2,5 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 190/300 (63%)
       Uniwersytet Opolski
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 53/100
       Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości
      stacjonarne: 3 os./miejsce
       Uniwersytet Rzeszowski
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 36/100
       Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 29/100
       Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 49/100
       Uniwersytet w Białymstoku
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 56/100
       Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 51/100
       Uniwersytet Zielonogórski
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 35/100
       Akademia Pomorska w Słupsku
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Uniwersytet Szczeciński
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 19/100
       Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 106
       Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
      stacjonarne: 2 os./miejsce
       Akademia Sztuki Wojennej
      stacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 58/100
       Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: nie uruchomiono z braku kandydatów
       Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie
      stacjonarne: 1,5 os./miejsce, niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
       Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
      stacjonarne: 1 os./miejsce
       Akademia Zamojska
      stacjonarne: 1 os./miejsce
       Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
      stacjonarne: 1 os./miejsce
       Akademia Nauk Stosowanych w Łomży
      stacjonarne: 1 os./miejsce, niestacjonarne: nie uruchomiono z braku kandydatów


       
      Uczelnie niepubliczne:

       
      Uczelnia Łazarskiego w Warszawie
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
      stacjonarne: 3,5 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 4 os./miejsce
       
      SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Wyższa Szkoła Bankowa z siedzibą w Gdańsku
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
      niestacjonarne: 3 os./miejsce
      Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
      stacjonarne: 2,5 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 3,5 os./miejsce
       Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska
      stacjonarne: 1,5 os./miejsce, niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
       Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
      stacjonarne: 1 os./miejsce, niestacjonarne: 1 os./miejsce
       Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
      stacjonarne: 1 os./miejsce, niestacjonarne: 1 os./miejsce
       Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie
      stacjonarne: nie uruchomiono z braku chętnych, niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Szczecinie
      niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Społeczna Akademia Nauk z siedzibą w Łodzi
      niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
       Wyższa Szkoła Prawa i Administracji Rzeszowska Szkoła Wyższa z siedzibą w Rzeszowie
      przyjęli wszystkich chętnych
       Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu - Akademia Nauk Stosowanych
      przyjęli wszystkich chętnych
       Akademia Nauk Stosowanych im. Księcia Mieszka I w Poznaniu
      przyjęli wszystkich chętnych
       Akademia Nauk Stosowanych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
      przyjęli wszystkich chętnych
       Akademia WSB
      przyjęli wszystkich chętnych
       Szkoła Główna Krajowa z siedzibą w Warszawie
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Prawa we Wrocławiu
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych im. prof. Michała Iwaszkiewicza
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Finansów i Prawa w Bielsku-Białej
      stacjonarne: nie uruchomiono z braku chętnych, niestacjonarne: przyjęli wszystkich chętnych
       
    • Przez euro123
      Witam, nie wiem, czy to dobry dział na tego typu pytanie, jeśli nie to proszę przenieść. Przechodząc do sedna, gdzie jest najwięcej matematyki w programie, jeśli weźmiemy pod uwagę te trzy kierunki; marketing, prawo w biznesie, zarządzanie. Może też orientuje się ktoś czy to prawda, że po marketingu bez doświadczenia zarabia się grosze w porównaniu do innych i jak pracodawcy podchodzą do samego licencjatu z prawa w biznesie (pytam, bo w mieście oddalonym 100 km ode mnie jest jedynie I stopień).
    • Przez mateuszperon00@gmail.com
      Cześć, mam w planach rezygnację z obecnego kierunku studiów i od października rozpoczęcie nowego. Mam kilka pytań odnośnie całego procesu. Na przyszłym kierunku będę chciał przepisać kilka ocen (o ile dostanę na to zgodę) jakie dokumenty z pierwszej uczelni są potrzebne do tego? Wiem, że potrzebuję wykaz ocen, czy dokument potwierdzający efekty uczenia się to to samo? Czy taki dokument należy pobrać już w momencie rezygnacji ze studiów czy będzie możliwość odebrania go dopiero w październiku? Chciałem tez wiedzieć czy w sytuacji, gdy nie złoże oficjalnej rezygnacji, tylko z powodu niezdania egzaminów zostanę skreślony z listy studentów, nie będzie problemu z uzyskanie wykazu ocen? Z góry dzięki za odpowiedź
    • Przez clrxn
      Witam. Czy możliwa jest zmiana zarówno kierunku jak i trybu studiowania (z dziennych na zaoczne) po zaliczeniu pierwszego semestru? Ta sama uczelnia i ten sam wydział.
    • Przez kamila77
      Witam
      Mam pytanie czy jak zrezygnuje ze studiów załóżmy po miesiącu to czy uczelnia naliczy jakieś koszty? Studiuje na kierunku stacjonarnym. na UJ. Nie będzie trzeba płacić za wykorzystane żetony? 
       


  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • Hej,   Od zawsze chciałem skończyć studia i mieć wyższe wykształcenie, jednak często i gęsto blokowała mnie moja sytuacja finansowa, czasem psychika. Po ukończeniu liceum i napisaniu matury z następującymi wynikami:   Matematyka (pp) - 43% Polski (pp) - 68% Angielski (pp) - 70%   Historia (pr) - 68% Geografia (pr) - 52% WOS (pr) - 32%   , chciałem podjąć naukę na UAM, niestety na mój kierunek w trybie dziennym się nie dostałem. Nie bardzo wtedy logicznie myślałem, więc stwierdziłem, że mimo wszystko i tak warto się kształcić, więc ukończyłem dwuletnie studium farmaceutyczne. O dziwo, specjalizacja, której się bałem, była dla mnie interesująca. Niestety nie podjąłem pracy w zawodzie (co jednak planuję zmienić).   2019 to rok, w którym pracowałem w specjalizacji sprzedaży, dodatkowo rozwinąłem swój mały biznes - korepetycje z angielskiego. Potrafiłem dobrze się wybić, ponieważ byłem jednym z niewielu, który oferował dojazd do klienta. Paradoksalnie sam się doszkalałem w języku, przygotowując materiały   Potem nadszedł covid, w obawie przed zwolnieniem skupiłem się wyłącznie na pracy (handel i logistyka).   W 2021 coś mnie drgnęło i złożyłem papiery na PUZ na logistykę. Przyjęli mnie na spokojnie, ale stwierdziłem, że może lepiej ukończyć choć trochę bardziej rozpoznawalną uczelnię. I w sumie w logistyce pracowałem bez papieru.   2022 to czas "zakochiwania się", nauka poszła w las. Związek zakończył się po roku, a ja sobie zdałem sprawę, że chyba pora na zadowolenie siebie samego, a nie innych, jak to robiłem zbyt naiwnie. Pod koniec roku zdecydowałem się na emigrację zarobkową, żeby raz, a dobrze po roku odłożyć kaskę, przeprowadzić się do większego miasta i podjąć studia. Moja praca za granicą to nie zbiory owoców, czy produkcja, mój zawód jest honorowany w NL mianem fachowego, także z pewnością mogę go wpisać w CV i zawsze w jakiś sposób mnie rozwijał.   Piszę tę historię, ponieważ uświadomiła mnie, co do wielu wyborów. Wiem, że w wieku 19 lat nie byłem świadomy swoje przyszłości (w sumie to wiele osób tak ma), wiem, że mając już jakiś bagaż doświadczeń, wiem mniej więcej, w jakich kierunkach się kształcić. Wiem również, że większość moich znajomych z liceum, którzy podjęli studia, nie pracują w zawodzie, a co gorsza - powrócili do swoich wiosek. Wiem również, że studia nie dadzą mi gwarancji zawodu, a pewne umiejętności, które wywołają uśmiech pewności u przyszłego pracodawcy. Z mojego doświadczenia wiem również, że w kraju, jakim jest Polska, najlepiej mieć więcej, niż jedno źródło dochodu.   Zatem do rzeczy   Interesują mnie następujące miasta do studiowania:   - Całe Trójmiasto - Poznań - Olsztyn - Warszawa (wybór naprawdę, naprawdę ostateczny)   Jeżeli chodzi o tryb studiowania, w grę wchodzi wyłącznie zaoczny. Nie mam preferowanych uczelni, może to być uczelnia publiczna, jak i prywatna.   Kierunki, które mnie interesują to:   - historia ze specjalizacją nauczycielską (od zawsze interesowała mnie historia, począwszy od początków cywilizacji) - Socjologia ( bardzo hejtowany kierunek, ze względu na brak pracy, ale znam kilka osób pracujących w HR po tych kierunkach) - Psychologia (w grę wchodzą wyłącznie uczelnie prywatne, bardziej uderzałbym w specjalizacje psychologii w biznesie) - Logistyka (to już ostateczny wybór)   Ciężko mi podjąć słuszna decyzję, problematyczne jest to, że nie uderzam w kierunki z matematyką (chociaż uważam, że z matematyką radzę sobie nawet lepiej, niż w liceum i na maturze). Mimo wszystko, nie mam matury tak dobrze zdanej, by brać się za kierunki z politechniki.   Znam też języki, angielski płynnie (używałem go w komunikacji w trzech krajach), niemiecki i rosyjski. Czy warto pchać się na filologię, nie jestem pewien.   P.S, uprzedzając - tak, można studiować w tym wieku, to wciąż młody rocznik ;). Poznałem wielu trzydziestolatków i czterdziestolatków, którzy studiują 
    • Trochę nie rozumiem, dlaczego nie podjąłeś się zdania przynajmniej jeszcze jednego rozszerzenia, najlepiej dobrze łączącego się z matematyką. To zawsze daje jakieś większe, czy mniejsze szanse przy wyborze większej ilości kierunków.
    • Witam!   Mam pytanie dotyczące przyznanego mi stypendium Rektora na obecny rok akademicki. 12 maja obroniłem pracę licencjacką (wcześniej zaliczyłem zajęcia i szybko napisałem pracę), czy otrzymam stypendium za czerwiec, skoro jestem absolwentem studiów I stopnia? Będę kontynuował naukę na studiach II stopnia, jeśli nie dostanę za ten miesiąc, to czy na studiach II stopnia dostanę jakieś wyrównanie? Będę wdzięczny za każdą odpowiedź
    • Niestety, ale to nie prawda.  To nie elastyczność uczelni, a w dużej mierze chciwość. Jeśli nie ma kandydatów to muszą się dostosować do rynku. Jak można rozwijać wiedzę nie mając podstaw. A podyplomowki robi się już po licencjacie. Nie są potrzebne studia II stopnia.
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.