Skocz do zawartości
Marcin531

Informatyka AGH

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!
Planuję rozpoczęcie drugiego kierunku związanego z informatyką, jednak nie wiem, który wydział na AGH wybrać. Rozważam WGGiOŚ i WIMiP, jednak jeśli polecacie inny chętnie poczytam opinii. Na WGGiOŚu dużo ocen miałbym (teoretycznie) przepisanych. Co możecie mi powiedzieć o tych dwóch wydziałach? Ciężko się utrzymać? Czy potrzeba już na wejście znać któryś z języków programowania? 
Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dlaczego nie czytacie forum? Było wiele razy wystarczy użyć funkcji szukaj. Wybór między dwoma wydziałami zależy od profilu kształcenie. To od a Ciebie zależy w jakie specjalności chcesz isc

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

było w kontekście wyboru jako pierwszy kierunek, nie jako drugi :) Czy WGGiOŚ czy WIMiP byłby dla mnie lepszy jeśli studiuję inżynierię naftową? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To naprawdę kwestia tylko tego jak widzisz swoją przyszłość i gdzie chcesz pracować w przyszłości.  W jakiej branży? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Naftowej! 

Tylko ze wzgledu na kryzys i duzo czasu wolnego na kierunku postanowiłem poszerzyć kwalifikacje :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jak masz dużo czasu wolnego to zdecydowanie polecam iść do pracy. Zdobędziesz doświadczenie które jest tak bardzo potrzebne żeby znaleźć dobrą pracę po studiach

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Również zgadzam się ze znalezieniem pracy.. Doświadczenie jest bardzo ważnym elementem. A jeśli chcesz drugi kierunek to zastanów się nad zaocznej formie. Ja właśnie skończyłam inż z informatyki i od ponad roku pracuje i zaczełam studia magisterskie zaocznie z ekonomii.

Powiem że cała wiedza na studiach przez 3.5 roku nie było niczym przy 1 dniu pracy.

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dokładnie, doświadczenie, doświadczenie i jeszcze raz doświadczenie.