Skocz do zawartości
Gracjan Bożykowski

Nauka na wlasna reke przez 3 lata liceum?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem uczniem liceum 1 klasy, chciałbym w przyszłości zdawać maturę z informatyki lecz nie jest to możliwe żeby się na to rozszerzenie przenieść z powodu braku miejsc.

A wiec moje pytanie, w jaki sposób mogę się do matury przygotować w te 3 lata samodzielnie? chciałbym dodać ze zmiana szkoły nie wchodzi w grę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć, to bardziej forum o wyborze studiów ale faktycznie też trochę o maturze. Więcej o niej piszemy na edukacja.net

Moim zdaniem należy wciąż korepetycje od osoby która studiuje informatykę i taka maturę zdawała lub od nauczyciela. 

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Przede wszystkim ogarnij sobie jakiś język programowania, poza tym korki typowo pod maturę. Nie musi być milion godzin, wystarczy, że ktoś Ci powie, czego się uczyć i coś podpowie.

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dokładnie, musi Cię na kierować, reszte zrobisz sam

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez piesbobek
      Cześć wszystkim!
      Poszukuje kogoś kto studiuje matematykę komputerową na UJ i mógłby podzielić się swoimi wrażeniami. Chodzi mi głównie o to jak mniej więcej wyglądają zajęcia, plan studiów oczywiście przejrzałem jednak chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda w praktyce. Ciekawi mnie również to na jakiej zasadzie działają przedmioty do wyboru. Znalazłem informacje o ich minimalnej ilości, ale czy jest jakaś górna granica? W sensie,czy mogę ich sobie wybrać tyle żeby pasowało mi czasowo, czy jest jakiś limit?