Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

POMÓŻ MI ZOSTAĆ MAGISTREM!

Cześć wszystkim! W związku z prowadzonymi przeze mnie badaniami do pracy magisterskiej bardzo proszę o pomoc!

Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Przeprowadzam badania dotyczące wpływu postaw rodzicielskich na planowanie kariery zawodowej ludzi młodych. Badanie jest anonimowe i trwa ok. 20 minut. Jeżeli jesteś w wieku 18 – 25 lat i masz chwilkę czasu bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt za pośrednictwem maila: zaneta06m@gmail.com
Z góry dziękuję za poświęcony czas!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeH2jWs1E-Ta0FEnqAjuN6u4xyTVsKOIHVt00s9xOUo8kk99w/viewform

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Nike12
      Witajcie, na mnie również przyszedł czas, jeśli chodzi o pracę magisterską. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety: https://forms.gle/jyFhaN6JXFoxXT1z6
      Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
    • Przez MRG
      Cześć. Chciałbym się dowiedzieć jak na waszych uczelniach jest z ankietami dotyczącymi oceny wykładowców. W miarę możliwości chciałbym się dowiedzieć jak wygląda akcja promocyjna i czy w ogóle taka jest i czy w ogóle ankietyzacja jest przeprowadzana.
    • Przez recovery1
      Witam,