Skocz do zawartości
Daniel Marcisz

Statystyka do doktoratu oraz prac magisterskich

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zaprezentować Wam ofertę analiz statystycznych na potrzeby prac dyplomowych oraz publikacji naukowych. Posiadamy już 15 lat doświadczenia na rynku i w tym czasie zrealizowaliśmy tysiące różnorodnych analiz statystycznych. Naszą specjalność stanowi kompleksowa pomoc statystyczna dla studentów nauk medycznych oraz farmacji. Przeprowadzamy różnego typu testy, konstruujemy modele, korygujemy już przeprowadzone prace analityczne. 

http://www.statystyka-medyczna.com.pl/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez coliber00
      Witam. Mam problem z następującymi zadaniami, które muszę wykonać w Rstudio:
      1. Czy średnia sprzedaż fotelików na terenie USA jest istotnie wyższa niż poza USA? Zweryfikuj odpowiednią hipotezę na poziomie istotności 0,05.
      2. Czy średni poziom dochodów (Income) nie przekracza 90 tys. dolarów? Zweryfikuj odpowiednią hipotezę na poziomie istotności 0,05
      #Zad 1 outUSA <- Carseats$Sales[Carseats$US=='No'] inUSA <- Carseats$Sales[Carseats$US=='Yes'] #alpha=0.05 #H0: outUSA = inUSA #H1: outUSA < inUSA install.packages('TeachingDemos') library(TeachingDemos) t.test(inUSA, outUSA, alt='g', conf.level = 0.95) # p-value = 0.0001292 < alpha=0.05 >>> odrzucamy H0, przyjmujemy H1 # Odp. Wychodzi na to, że sprzedaż fotelików na terenie USA jest istotnie większa niż # sprzedaż poza USA #Zad 2 income <- Carseats$Income #H0: meanincome = 90 #H1: meanincome < 90 t.test(income, mu=90, alt='l') #p-value < 2.2e-16 Czy używam odpowiednich do tych zadań testów? W przypadku zadania 1. p-value ma wartość nazwijmy to nie rażącą oka, ale w 2. wypadku już taką ma.
      Gdzie popełniam błąd?
      Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    • Przez PomocOnline
      Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz finalistą wielu konkursów matematycznych. Oferuję pomoc obejmującą rozwiązywanie zadań z poniższych działów:

      - analiza rzeczywista i zespolona,
      - rachunek prawdopodobieństwa i statystyka,
      - matematyka dyskretna,
      - algebra abstrakcyjna i liniowa,
      - równania różniczkowe zwyczajne,
      - metody numeryczne,
      - teoria mnogości i logika matematyczna.

      Udzielam pomocy w trybie online: przygotowuję rozwiązania (z opisem słownym, wyjaśnieniem itp.), a następnie wysyłam je na adres e-mail klienta. Istnieje również możliwość napisania programu realizującego algorytm matematyczny lub procedurę numeryczną (dostępne języki: C, C++, Octave). Cena jest do uzgodnienia.

      W przypadku zainteresowania moją ofertą proszę o przesłanie treści zadań (i podanie terminu na wysłanie rozwiązań) na adres korepetycjeonline2@gmail.com
    • Przez Agata111
      Witam,
      W tym roku wybieram się na studia, wiem na pewno, że na wydział matematyki na Politechnice Wrocławskiej, ale nie wiem który kierunek wybrać (matematyka stosowana, matematyka i statystyka lub goła matematyka). Jest ktoś z was może uczniem/absolwentem podobnego kierunku, lub zna taką osobę, lub chociaż posiada informacje na temat perspektyw, miejsc pracy i samych studiów na tych/podobnych kierunkach? Który kierunek jest trudniejszy? Na którym jest więcej informatyki? Zależy mi szczególnie na aktualnych informacjach, jeżeli ktoś posiada starsze, prosiłabym o podanie roku, z których były  Z góry dziękuję za każdą informacje i opinię  
    • Przez IThelp
      Witaj,
      nazywam się Artur i oferuję pomoc przy statystykach / obliczeniach przy pracach (lic., inż., mgr., dr., itp.).
      Wykonuję obliczenia / statystyki w Excelu, tworzę indywidualny arkusz do którego wprowadzasz dane z ankiet, itp., a następnie formuły i obliczenia będą automatycznie zmieniać wyliczenia i wykresy, przez co na finiszu otrzymujesz plik w Excelu dostosowujący się do danych wprowadzanych przez Ciebie.
      Przy tworzeniu analiz / obliczeń zawsze w cenie uwzględniam dodatkową poprawę (tych elementów, które z jakiegoś powodu nie zostały uwzględnione wcześniej).
       
      Więcej na stronie: http://www.smotrys.pl/oferta
       
    • Przez Rstudio
      Pomoc w analizie danych, zadaniach, projektach zaliczeniowych, aplikacjach Shiny w programie R / RStudio.
       
      Całość odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, szybko, wygodnie, a co najważniejsze z gwarancją najwyższej jakości świadczonej usługi.


      Jestem magistrem matematyki stosowanej PŁ z 12-letnim stażem w udzielaniu pomocy w problemach natury matematyczno-informatycznej.
       
      Zapraszam

      gg 4593140 / globmistrz@interia.pl
      http://program-rstudio.prv.pl/


  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • nie ma problemu z tym, żebyś się wygadał. Wówczas wiem, że nie oczekujesz rozwiązań z kosmosu. Pierwszy rok na studiach jest cieżki. dobrnij do drugiego roku, powinno być lżej
    • @Xenomorf21, może spróbuj przenieść się na inną uczelnię (w Wawie pozostaje tylko WAT) albo na studia zaoczne? Aczkolwiek matematyka wszędzie jest najpoważniejszym przedmiotem na początku każdego kierunku technicznego.
    • W sumie to sam nie wiem... Czuję się po prostu przytłoczony ilością materiału do ogarnięcia z bardzo ograniczonym czasem, a jestem dosyć wolny w nauce.  Może po prostu chciałem się wygadać... Ogółem pierwszy semestr jest dla mnie dużym szokiem. Chcę zostać elektronikiem ale matematyka mnie trochę niszczy a fizyka ogólna jest poprowadzona koszmarnie. Jeszcze kończyłem technikum a wyniki również miałem słabe z matury, więc moja wiedza z matematyki i z fizyki jest gorsza od moich osób z politechniki. Jedyna rzecz w której jakoś sobie radzę są właśnie zajęcia elektroniczne.  Niczego od was w sumie od was nie oczekuję, ale potrzebuję po prostu gdzieś się wygadać ... 
    • Skoro nie chcesz nic zmienić to czego oczekujesz? Tak konkretnie, napisz.  Nie wiem jakie jest inne rozwiązanie. Możesz iść do pracy i zacząć studia od nowa. Rozwiązanie braku pieniędzy jest właściwie na wyciągnięcie ręki.
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.