Skocz do zawartości
Nuna

Ochrona środowiska

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Obecnie nie studiuję już, poszłam na kierunek który mi nie odpowiada i zmieniam. Rozważam ochronę środowiska i inżynierię środowiska. Poszłabym na OŚ ponieważ ten kierunek jest mi bardziej bliski tematycznie, ale niestety w formie studiów zaocznych jest ona jedynie na UKSW oraz WSEIZ... Natomiast IŚ jest w formie niestacjonarnej na wielu innych uczelniach tylko nie odpowiada mi do końca tematyka tych studiów. No i pracę wiążę raczej z ochroną środowiska od strony administracyjno-badawczej a nie technicznej...

Jakie jest wasze doświadczenie, czy pracodawcy zwracają szczególną uwagę na jakiej uczelni kończyliście studia czy uczelnia sama w sobie nie ma znaczenia? Bo niestety OŚ na wszystkich innych uczelniach jest jedynie w formie stacjonarnej, a ja wolałabym w trakcie studiów dalej zdobywać doświadczenie zawodowe...

I już sama nie wiem co o tym myśleć...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie do końca zwracają w tym przypadku uwagę, spokojnie możesz skończyć inżynierię środowiska

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mowa jest tu głównie o ochronie środowiska, nie inżynierii.

Inzynieria o tyle lepsza że to bardziej ,,prestiżowy" kierunek na rynku pracy wydaje mi się, ale niestety chyba nie do końca pokrywa się z tym co bym chciała robić ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale dziękuję za odpowiedź odnośnie postrzegania uczelni przez pracodawców :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moim zdaniem wcale nie jest bardziej prestiżowy. Prestiżowa to może być uczelnia. Wolę kogoś po ochronie na UMK niż kogoś po inżynierii w szkole tego i owego

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czyli wracamy do punktu w którym konkretna ukończona uczelnia ma wpływ na szanse porządnej pracy :D O ile po ochronie środowiska jest wgl szansa na taką.