Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka wszystkim. Obecnie studiuję na AGH mechatronikę w j.angielskim na IMIR. Niestety okazało się, że rzuciłem się na zbyt głęboką wodę i chcę zmienić kierunek (głównie z powodu angielskiego). Mogę spróbować przenieść się po pierwszym semestrze, co zapewne będzie niosło ze sobą konieczność zaliczenia pewnych przedmiotów, których nie miałem. Albo mogę zacząć studia jeszcze raz od przyszłego roku. I tu pojawia się pytanie: na jaki kierunek iść, czy na mechatronikę(już po pierwszym semestrze), czy na AiR. Co do AiR to pewnie zacząłbym od nowa, ale nie wiem też, który wydział wybrać czy EAIiIB czy IMIR.
Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Szkoda semestru. Powalcz o przeniesienie na studia w języku polskim. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z tego co wiem nie ma możliwości przeniesienia się w środku semestru

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Przyznam się, że do wybrania tego kierunku namówili mnie rodzice frazesami typu: angielski to lepsze perspektywy itp. Ale uważam, że robotyka byłby dla mnie lepsza. Tylko musiałbym wtedy zaliczyć przedmioty, których nie miałem w pierwszym semestrze. Niestety nie wiem nawet jak miałoby to wyglądać, czy byłby to egzamin od razu na początku nowego semestru, czy miałbym jakiś czas na przygotowanie się.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli byś się przeniósł to zaległości odrabiać w następnym roku razem z rocznikiem kolejnym. Masz normalnie zajęcia. Ale nie wiem czy z mechatroniki na robotyke Cie przeniosą chociaż to zbliżone kierunki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.