Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Nurtuje mnie takie pytanie a wujek google nie pomaga. Jestem "świeżym" studentem i zastanawia mnie praca inżynierska i praca magisterka a dokładnie wiem że pracę należy napisać i obronić. Bronimy oby dwie prace czy tylko magisterską  ? Jaka jest różnica między tymi pracami ?

dziękuję za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wielkich różnic nie ma. Obie prace bronimy, praca inżynierska jest łatwiejsza bo badania sa łatwiejsze lub nie trzeba przeprowadzać badań. Czasami wystarczy analiza tekstu źródłowego 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Praca inżynierska nie jest łatwiejsza, tylko po prostu obejmuje mniejszy zakres materiału i ogranicza się głównie do projektów wstępnych, czyli praktycznego wykorzystania tego, co inni stworzyli do tej pory. Magisterska musi dodatkowo zawierać jakiś wkład własny w zakresie teorii, więc typowa praca nie jest już zwykłym projektem, lecz analizą pod określonym kątem. Pozostałe różnice dotyczą formy obrony i składu komisji, ale to już dłuższy temat i nie rozkmina na I rok studiów. ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zazwyczaj jest łatwiejsza. Chociaż w moim przypadku mgr była łatwiejsza. Na licencjacie robiłem sporo badań. Dużo zależy od promotora

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie ma co się nastawiać na to że jest łatwiejsza czy nie to błędne podejście, bo wszystko zależy od uczelni i promotora.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Właśnie bardzo dużo zależy od promotora, u mnie na licencjacie wymagał więcej niż promotor na mgr

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.