-
Podobna zawartość
-
Przez sanderek
witam
Jeżeli się uda, to od października będę studiować dziennie fizjoterapię i stąd moje pytanie. Czy da się połączyć te studia z pracą, weekendową chociaż lub nawet w tygodniu? Czy ilość zajęć jest jednak zbyt duża.
-
Przez Martyna.q
Hej, co prawda na wybór kierunku studiów mam jeszcze czas bo maturę zdaję w maju, ale zastanawiam się nad Fizyką medyczną na UŚ w Katowicach stąd mam pytanie, które studiują/ studiowały ten kierunek
1. Czy warto, jakie są perspektywy pracy?
2. Na stronie UŚ dowiedziałam się, że pod rekrutacje brane są następujące przedmioty: matematyka, fizyka, informatyka, biologia, chemia i mam pytanie jak wysoko należy zdać maturę
3. Jaki jest poziom studiów, czy ciężko się utrzymać
-
Przez xsuunset
Hej,
jestem bardzo ciekawa opinii studentów na temat kierunku logistyka na UE w Katowicach. Ogólnie jestem zielona w tym temacie. Chciałam iść na Polibudę w Zabrzu, jednak po przeczytaniu opinii muszę się jeszcze raz zastanowić. Wszystkie rady będą mile widziane. Jak już jest taki temat na forum to przepraszam, to mój debiut
-
Przez Kupcio
Witam
Jestem tegorocznym matużystą i zdecydowałem się na studia w kierunku masażu/fizjoterapii. Na maturze jednak nie zdawałem żadnego kierunku przyrodniczego. W moim mieście jest szkołą w której mogę uczyć się w kierunku technika masażysty. Moje pytanie polega na tym czy po ich ukończeniu, a może już w trakcie mogę się udać na studia zaoczne w kierunku fizjoterapii? Czy tytuł technika masażysty "pomoże" mi w jakiś sposób na dostanie się na takowe? Słyszałem, że już po pierwszym roku na kierunku masażysty można się udać na zaoczną fizjoterapie bez zdawania przedmiotów przyrodniczych w formie matury. Jak to wygląda w praktyce?
-
Przez mateusz_dud
Witam!
Chciałbym się dowiedzieć coś na temat studiowania fizjoterapii w systemie zaocznym na Uniwersytecie Medycznym w Katowicach.