Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Udało mi się dostać na kierunki takie jak administracja, fizjoterapia i technologia żywności i żywienie człowieka. Ciągle zastanawiam się co jest bardziej przyszłościowe i po czym mam większe spektrum możliwości jeżeli chodzi o pracę i zarobki. Najbardziej mam ochotę na technologię żywności, ale boje się o chemię, za którą nie przepadam i fizykę, którą miałem ostatnio 3 lata temu. Proszę o jakieś konkretne opinie dot. ww. kierunków. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na tym kierunku chemia jest bardzo ważna.

Faktycznie wydaje sie najbardziej przyszłościowy, jednak wybierając kierunek weź pod uwagę to co Cię interesuje bo sie po prostu nie utrzymasz na studiach

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Studiuję technologię żywności na UP we Wrocławiu i nie narzekam. Bardzo dobry kierunek. Strasznie mi się podoba i cieszę się, że go wybrałam ;) Z nauką jest tak -  da się  przy najmniejszym nakładzie energii pozdawać wszystko na 3, ale żeby mieć te 4 czy 4,5 to wiadomo, trzeba trochę przysiąść. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Najważniejsze ze jesteś zadowolona ze swojego wyboru

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez suzixe