Skocz do zawartości
Collegium

Letnia Szkoła Tutoringu

Rekomendowane odpowiedzi

LETNIA SZKOŁA TUTORINGU w Poznaniu i Wrocławiu

 

DLACZEGO SZKOŁA TUTORÓW?

W Collegium Wratislaviense, opierając się na polskich i zagranicznych doświadczeniach edukacji spersonalizowanej, wypracowaliśmy autorski model pracy z podopiecznym. Konkretne narzędzia i tutorski know-how pomagają wydobyć potencjał podopiecznego, odkryć jego talenty i zmotywować go do nauki. Szkolenia w Collegium przygotowywane są również z myśląc o rozwoju osobistym nauczycieli i wykładowców. Diagnozowanie własnych mocnych stron, narzędzia samorozwojowe i praktyczne ćwiczenia są integralnymi elementami naszych szkoleń.

Nawiązując do korzeni tutoringu, realizujemy misję naszej organizacji, która chce być miejscem kształcenia elit i inspirować do wielkości. Oferujemy program, który dzięki nauczaniu spersonalizowanemu pozwoli nadać nowy, ożywczy walor Państwa pracy.

 

Co to jest tutoring?

Istotą tej metody jest indywidualny i bezpośredni kontakt opiekuna z podopiecznym, co umożliwia dogłębne rozpoznanie jego potencjału, zaplanowanie indywidualnej ścieżki rozwoju, a przez to osiąganie lepszych rezultatów edukacyjnych. Jej stosowanie umożliwia rozwój talentów podopiecznych, wzrost ich aspiracji, wzmacnia pozytywne cechy charakteru, pozwala zaprojektować konkretny plan rozwoju i buduje samoświadomość ucznia. 

Zaobserwowano, że w szkołach, w których stosowano tutoring, zmniejszyły się problemy wychowawcze i jednocześnie wzrósł autorytet nauczyciela. Personalizacja kontaktu umożliwia zastosowanie form rozwoju dopasowanych do jednostkowych potrzeb ucznia i studenta. Jest ona szczególnie potrzebna w polskim środowisku edukacyjnym, które coraz bardziej otwiera się na indywidualną pracę z podopiecznymi.

 

REZULTATY I KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Istotą Letniej Szkoły Tutoringu jest program, który wyposaży Państwa w wiedzę o tutoringu oraz konkretne narzędzia, metody i umiejętności ich praktycznego wykorzystania. Pozwoli to odnieść korzyści w następujących obszarach:

  • skuteczne rozpoznawanie potencjału podopiecznego, odkrywanie i wzmacnianie jego mocnych stron i talentów,

  • poprawa relacji uczeń – nauczyciel oraz wzmocnienie autorytetu nauczyciela i wykładowcy,

  • rozwiązywanie problemów wychowawczych poprzez pracę indywidualną z podopiecznym,

  • przyjemność i satysfakcja z pracy dydaktycznej,

  • odnowienie powołania nauczyciela i zapobieganie wypaleniu zawodowemu.

 

Dodatkowe korzyści:

Dobry tutor jest osobą, która nieustannie się rozwija. Z tego powodu integralną częścią naszych szkoleń są praktyczne warsztaty z zakresu rozwoju osobistego, wyznaczania celów i ich skutecznej realizacji. Szkoła Tutorów to także znakomita okazja do zdobycia nowych perspektyw zawodowych w sektorze edukacji oraz możliwość poznania ciekawych, dynamicznych ludzi z różnych środowisk, którym zależy na wysokim poziomie edukacji. 

Jednym z celów Collegium Wratislaviense jest budowa szerokiej koalicji liderów zmian w polskiej oświacie na rzecz podniesienia jakości kształcenia. Z tego względu oferujemy wsparcie i doradztwo również po ukończonym kursie oraz możliwość długofalowej współpracy z Collegium Wratislaviense. 

 

MIEJSCA, TERMINY, KOSZT UDZIAŁU: 

 

Poznań:  1 zjazd 27-30.07 oraz 2 zjazd: 3-6.08.2015

Wrocław: 1 zjazd 27-30.07 oraz 2 zjazd: 3-6.08.2015

Termin zgłoszeń: do 13 lipca 2015. Koszt udziału: 1690 zł

(w przypadku zgłoszenia do 29 czerwca obowiązuje cena promocyjna 1590 zł)

 

 Zajęcia odbywają się w godzinach 11-18 w pierwszym dniu każdego zjazdu i 9-16 w pozostałe dni.

Informacje i zapisy: Damian Godlewski - damian.godlewski@damian.godlewski@cw.edu.plcw.edu.pl, +48 799 336 113

formularz_zglosz_LST_2015 (2).doc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka trochę kopalnia talentów chyba...bo każdy ma jakiś ukryty talent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy powinien brać udział w warsztatach z rozwoju osobistego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez baobab
      Jestem na studiach stacjonarnych 1. stopnia na informatyce, na studiach, na które może zostać przyjęty każdy. Uczyłem się w bardzo dobrej szkole w regionie, moje wyniki nie były złe, tylko z najbardziej punktowanego przedmiotu otrzymałem najmniej punktów. Los chciał, abym nie dostał się do wymarzonego miasta, tylko został w swoim mieście. 
      Ale do meritum. Jak przebiega kolokwium w Waszych szkołach? Nauczyciel tydzień wcześniej wysyła sprawdzian uczniom, tylko ze zmienionymi danymi. Mam opory do sprawdzania tego typu listów, bo jest to dla mnie poniżenie. W większości przedmiotów każdy może korzystać z zeszytu. Wykładowca siedzi przy biurku i ostrzega przed ściąganiem od kogoś. Jednakże chyba celowo tak robi, ponieważ wie, że większość studentów w tej szkole nie jest mądrych. 
      Jaka jest sytuacja na wykładach? W sali wykładowej mojej uczelni mieszczącej około 80 osób jest zajęta około połowa miejsc . Większość osób siedzi na tyle i nie raczy wyjąć zeszytu, jedynie patrzą na telefony, głównie konwersując na Facebooku. Na taki widok nie trzeba czekać, wystarczy odwrócić głowę. Aktywnych jest jedynie kilka osób.
      Z racji tego, że na wykładach nie uważają to muszę słuchać jeszcze raz wykładowych treści na ćwiczeniach.
      Dodam, że okienka spędzam, głównie ucząc się w zacisznym miejscu, o które nie było łatwo. Lubię się uczyć, wypożyczyłem kilka książek do przedmiotów. Zastanawiam się, czy wiedza podawana mi w tej szkole, samodzielne zdobywanie wiedzy w miarę możliwości oraz mobilizacja będą wystarczające, aby nie pozostać w tym mieście na 2. stopień.
      Swoją drogą, czy na 1. roku powinny pojawić się fukcje arc, sinh i inne tego typu? 
      Jak jest/było na Waszych studiach?
    • Przez eskaboy
      Dzień dobry dostałem sie do 2 uniwersytetów chciałbym Poznać wasza opinie gdzie studiowac.
      Informatyka inzynierska na uniwersytecie im Adama Mickiewicza w Poznaniu
      Informatyka licencjacka Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie I pytanie czy jest fizyka i czy obowiązkowa ? 
      I czy łatwo po roku przenieść się do UJ LUB UW ? DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDZI
    • Przez Problematyk
      Witam wszystkich. Właśnie skończyłem technikum informatyczne (z którego nic się nie nauczyłem o zawodzie), napisałem maturę (prawdopodobnie zdałem, czekam na wyniki).. Chcę wyprowadzić się do Warszawy w celach zarobkowych, ale i podjąć się dalszej nauki. Chciałbym się poradzić czy zna ktoś jakąś prywatną szkołę w Warszawie gdzie zaocznie będę mógł studiować i jest łatwo, żeby ciągła nauka nie kolidowała mi z pracą.. Chciałbym żeby to nie był jakiś ścisły kierunek, taki gdzie jest mało matematyki, a w szczególności języka ANGIELSKIEGO... Wiem, że w dzisiejszych czasach jest on wszędzie, ale naprawdę wgl mi nie podchodzi, w przeciwieństwie do rosyjskiego. Nie mam wybranego kierunku, na który chcę iść, bo jak wspominałem wcześniej po tej szkole czuję się jak po zwykłym liceum. Może ktoś właśnie studiuje na jakiejś prywatnej uczelni i chciałby podzielić się doświadczeniami. Czekam na odpowiedzi i z góry wielkie dzięki
    • Przez LittleKitty
      Nie polecam. Chociazby dlatego, ze publikowane tam opinie sa regularnie podkasowywane przez administratorow. Znikaja w zasadzie tylko opinie krytyczne, nawet jesli sa kulturalne i nie lamia regulaminu portalu. Administrator robi co chce i kasuje chyba nawet nie czytajac tego, co usowa. W regulaminie jest napisane, ze internauci maja prawo do publikowania komentarzy i ze liczba komentarzy jest nieograniczona. Co charakterystyczne, kontrowersje budzi tylko krytyka. Lukrowane, sponsorowane laurki pisane na jedno kopyto i zawierajace identyczne zwroty i sformułowania jakims sposobem nie budza administratorskich obiekcji. To mial byc chyba w pierwotnym zamysle portal z roznymi opiniami, a nie tylko z przeslodzonymi zachwytami. W ciagu ostatnich dni ubylo z samej tylko podstrony Lingwistycznej Szkoly Wyzszej (Warszawa) ponad 10 merytorycznych, nie lamiacych ani regulaminu, ani prawa krytycznych wpisow. W tym taki:
       
       

    • Przez xelesse
      Cześć.  Zastanawiam się nad zmianą kierunku na logistykę. Jednak boję się tego kroku, martwi mnie to, że zmienię i nagle okaże się, że logistyka to nie to. Dlatego zastanawiam się nad zrobieniem kursu. Kurs miałby za zadanie wprowadzić mnie w świat logistyki. Myślę, że to jakoś pomogłoby mi podjąć decyzję na temat studiów. Poza tym zawsze lepiej CV będzie wyglądać, bo póki co świeci pustką(chociaż nie wiem jak patrzą na takie coś pracodawcy). Gdybym zmieniła kierunek to to też byłaby jakaś baza pod to co będę mieć na studiach. Zastanawiam się też jaki kurs wybrać. Jest 3 dniowy kurs, który kosztuje 800zł, jest on na miejscu. Jest też internetowy, który jest teraz w promocji za 50zł... Oba kursy z certyfikatem. Niby stać mnie na ten za 800zł, ale nie mam dobrej sytuacji finansowej, więc wolałabym, żeby było taniej... Jeżeli o system nauki to wybrałabym ten na miejscu. Co o tym myślicie? 


  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • ISIC (International Student Identity Card) jest jedynym dokumentem potwierdzającym status studenta na całym świecie bez ograniczenia wieku (wystawiana jest także uczniom szkół średnich i gimnazjów powyżej 12. r.ż.) Z ISIC otrzymujesz rabaty w kilkudziesięciu tysiącach miejsc na całym świecie. Ponad 250 punktów honoruje ISIC w Polsce, udzielając rabatów do 50%.  Dzięki ISIC oszczędzasz na transporcie, płacąc za miejsce w hotelu, w restauracjach, pubach, ośrodkach kultury, a także sklepach i punktach usługowych. W wielu krajach posiadacze ISIC otrzymują zniżki na towary lub usługi, które nie zostały objęte oficjalną umową, ponieważ  traktuje kartę ISIC jak lokalną legitymację studencką. Jeśli chcesz, ISIC to także ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w Polsce i poza granicami naszego kraju oraz kosztów leczenia w czasie każdej podróży zagranicznej. Cena karty zaczyna się już od 24 zł (wersja bez ubezpieczenia) i 69 zł (z ubezpieczeniem)! Biuro Podróży EdyGo Travel ul. Rynek 12 pok. 205, 40-003 Katowice katowice@edygotravel.pl www.edygotravel.pl tel. 32/ 200 01 89 mob. 606 178 420, mob. 666 698 099  
    • Bardzo często spotykam się z opiniami (komentarzami), że jak młodzi ludzie nie wiedzą co z sobą zrobić to idą studiować zarządzanie. Wiem, że nauczyciele w szkołach średnich często przyczyniają się do upowszechniania takich opinii. Uważam, że taka opinia jest błędna. To bardzo ciekawe studia, rozwijające i dające duże możliwości. Oczywiście, że wiele zależy od tego gdzie się studiuje. A raczej od tego czy się chce studiować - czy jedynie udawać, że studiuje. Ten, kto udaje, zazwyczaj przemknie przez te studia i niewiele się nauczy, ale pilni studenci mają przed sobą duże pole do działania. Na zachodzie tego typu studia są bardzo cenione. Tylko u nas straciły na prestiżu. Jednak tym nie należy się przejmować. Na pewno warto podjąć ten kierunek studiów. Możliwości podjęcia pracy są bardzo duże – banki, firmy ubezpieczeniowe, produkcyjne, rachunkowe, handlowe, logistyczne czy konsultingowe - doradcze. Ponieważ mam doświadczenie zarówno w nauczaniu jak i w firmie konsultingowej, polecam zapoznanie się z informacjami, jak wygląda praca w takiej firmie.  Firma konsultingowa ciekawie przedstawiła jak to w praktyce wygląda. Każdemu, kto nie obawia się wyzwań, podejmowania odpowiedzialności, polecam studia z zakresu zarządzania. Czego można się tam nauczyć? Na pewno sporej dawki prawa (cywilne, handlowe, administracyjne, pracy, finansowe), ekonomii (mikro i makro), zarządzania, marketingu, strategii, psychologii, finansów (rachunkowość, inwestycje, giełda), podejmowania decyzji (badania operacyjne, gry decyzyjne). Uważam, że już taka dawka pokazuje czego można się nauczyć - na pewno dużo dadzą i ukierunkują myślenie. 
    • Język rozszerzony doda do kolumny z wartością 30%, ponieważ najbardziej mu się to punktowo opłaci. Może go dodać do kolumny 10%, ale po co? Historię musi dodać do kolumny z wartością 30%. Język polski rozszerzony doda do kolumny pierwszej, a matematykę do drugiej. Zostaje kolumna trzecia. Nie może tam dodać angielskiego, bo jest napisane "języki w kolumnach 3 i 4 muszą być różne". Rozumiesz? Musiałby napisać drugi język na podstawie lub rozszerzeniu, ale nie napisał. Czyli traci tu 10 punktów. Ale tak jak powiedziałem, promil osób w Polsce pisze dwa różne języki na maturze, więc nie jest to wina pustej trzeciej kolumny.
    • Witajcie, zbliża się czas wyboru uczelni, złożyłem papiery na dwie uczelnie: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach i na Politechnikę Śląską w Zabrzu, kierunek oczywiście logistyka inżynierska. Która uczelnia według Was oferuje lepszy poziom, przydatniejsze specjalizacje? A może polecicie jakąś inną szkołę, lepszą na terenie Śląska. Bardzo dziękuję za pomoc :-) 
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.