Skocz do zawartości
Collegium

Letnia Szkoła Tutoringu

Rekomendowane odpowiedzi

LETNIA SZKOŁA TUTORINGU w Poznaniu i Wrocławiu

 

DLACZEGO SZKOŁA TUTORÓW?

W Collegium Wratislaviense, opierając się na polskich i zagranicznych doświadczeniach edukacji spersonalizowanej, wypracowaliśmy autorski model pracy z podopiecznym. Konkretne narzędzia i tutorski know-how pomagają wydobyć potencjał podopiecznego, odkryć jego talenty i zmotywować go do nauki. Szkolenia w Collegium przygotowywane są również z myśląc o rozwoju osobistym nauczycieli i wykładowców. Diagnozowanie własnych mocnych stron, narzędzia samorozwojowe i praktyczne ćwiczenia są integralnymi elementami naszych szkoleń.

Nawiązując do korzeni tutoringu, realizujemy misję naszej organizacji, która chce być miejscem kształcenia elit i inspirować do wielkości. Oferujemy program, który dzięki nauczaniu spersonalizowanemu pozwoli nadać nowy, ożywczy walor Państwa pracy.

 

Co to jest tutoring?

Istotą tej metody jest indywidualny i bezpośredni kontakt opiekuna z podopiecznym, co umożliwia dogłębne rozpoznanie jego potencjału, zaplanowanie indywidualnej ścieżki rozwoju, a przez to osiąganie lepszych rezultatów edukacyjnych. Jej stosowanie umożliwia rozwój talentów podopiecznych, wzrost ich aspiracji, wzmacnia pozytywne cechy charakteru, pozwala zaprojektować konkretny plan rozwoju i buduje samoświadomość ucznia. 

Zaobserwowano, że w szkołach, w których stosowano tutoring, zmniejszyły się problemy wychowawcze i jednocześnie wzrósł autorytet nauczyciela. Personalizacja kontaktu umożliwia zastosowanie form rozwoju dopasowanych do jednostkowych potrzeb ucznia i studenta. Jest ona szczególnie potrzebna w polskim środowisku edukacyjnym, które coraz bardziej otwiera się na indywidualną pracę z podopiecznymi.

 

REZULTATY I KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Istotą Letniej Szkoły Tutoringu jest program, który wyposaży Państwa w wiedzę o tutoringu oraz konkretne narzędzia, metody i umiejętności ich praktycznego wykorzystania. Pozwoli to odnieść korzyści w następujących obszarach:

  • skuteczne rozpoznawanie potencjału podopiecznego, odkrywanie i wzmacnianie jego mocnych stron i talentów,

  • poprawa relacji uczeń – nauczyciel oraz wzmocnienie autorytetu nauczyciela i wykładowcy,

  • rozwiązywanie problemów wychowawczych poprzez pracę indywidualną z podopiecznym,

  • przyjemność i satysfakcja z pracy dydaktycznej,

  • odnowienie powołania nauczyciela i zapobieganie wypaleniu zawodowemu.

 

Dodatkowe korzyści:

Dobry tutor jest osobą, która nieustannie się rozwija. Z tego powodu integralną częścią naszych szkoleń są praktyczne warsztaty z zakresu rozwoju osobistego, wyznaczania celów i ich skutecznej realizacji. Szkoła Tutorów to także znakomita okazja do zdobycia nowych perspektyw zawodowych w sektorze edukacji oraz możliwość poznania ciekawych, dynamicznych ludzi z różnych środowisk, którym zależy na wysokim poziomie edukacji. 

Jednym z celów Collegium Wratislaviense jest budowa szerokiej koalicji liderów zmian w polskiej oświacie na rzecz podniesienia jakości kształcenia. Z tego względu oferujemy wsparcie i doradztwo również po ukończonym kursie oraz możliwość długofalowej współpracy z Collegium Wratislaviense. 

 

MIEJSCA, TERMINY, KOSZT UDZIAŁU: 

 

Poznań:  1 zjazd 27-30.07 oraz 2 zjazd: 3-6.08.2015

Wrocław: 1 zjazd 27-30.07 oraz 2 zjazd: 3-6.08.2015

Termin zgłoszeń: do 13 lipca 2015. Koszt udziału: 1690 zł

(w przypadku zgłoszenia do 29 czerwca obowiązuje cena promocyjna 1590 zł)

 

 Zajęcia odbywają się w godzinach 11-18 w pierwszym dniu każdego zjazdu i 9-16 w pozostałe dni.

Informacje i zapisy: Damian Godlewski - damian.godlewski@damian.godlewski@cw.edu.plcw.edu.pl, +48 799 336 113

formularz_zglosz_LST_2015 (2).doc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka trochę kopalnia talentów chyba...bo każdy ma jakiś ukryty talent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez baobab
      Jestem na studiach stacjonarnych 1. stopnia na informatyce, na studiach, na które może zostać przyjęty każdy. Uczyłem się w bardzo dobrej szkole w regionie, moje wyniki nie były złe, tylko z najbardziej punktowanego przedmiotu otrzymałem najmniej punktów. Los chciał, abym nie dostał się do wymarzonego miasta, tylko został w swoim mieście. 
      Ale do meritum. Jak przebiega kolokwium w Waszych szkołach? Nauczyciel tydzień wcześniej wysyła sprawdzian uczniom, tylko ze zmienionymi danymi. Mam opory do sprawdzania tego typu listów, bo jest to dla mnie poniżenie. W większości przedmiotów każdy może korzystać z zeszytu. Wykładowca siedzi przy biurku i ostrzega przed ściąganiem od kogoś. Jednakże chyba celowo tak robi, ponieważ wie, że większość studentów w tej szkole nie jest mądrych. 
      Jaka jest sytuacja na wykładach? W sali wykładowej mojej uczelni mieszczącej około 80 osób jest zajęta około połowa miejsc . Większość osób siedzi na tyle i nie raczy wyjąć zeszytu, jedynie patrzą na telefony, głównie konwersując na Facebooku. Na taki widok nie trzeba czekać, wystarczy odwrócić głowę. Aktywnych jest jedynie kilka osób.
      Z racji tego, że na wykładach nie uważają to muszę słuchać jeszcze raz wykładowych treści na ćwiczeniach.
      Dodam, że okienka spędzam, głównie ucząc się w zacisznym miejscu, o które nie było łatwo. Lubię się uczyć, wypożyczyłem kilka książek do przedmiotów. Zastanawiam się, czy wiedza podawana mi w tej szkole, samodzielne zdobywanie wiedzy w miarę możliwości oraz mobilizacja będą wystarczające, aby nie pozostać w tym mieście na 2. stopień.
      Swoją drogą, czy na 1. roku powinny pojawić się fukcje arc, sinh i inne tego typu? 
      Jak jest/było na Waszych studiach?
    • Przez eskaboy
      Dzień dobry dostałem sie do 2 uniwersytetów chciałbym Poznać wasza opinie gdzie studiowac.
      Informatyka inzynierska na uniwersytecie im Adama Mickiewicza w Poznaniu
      Informatyka licencjacka Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie I pytanie czy jest fizyka i czy obowiązkowa ? 
      I czy łatwo po roku przenieść się do UJ LUB UW ? DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDZI
    • Przez Problematyk
      Witam wszystkich. Właśnie skończyłem technikum informatyczne (z którego nic się nie nauczyłem o zawodzie), napisałem maturę (prawdopodobnie zdałem, czekam na wyniki).. Chcę wyprowadzić się do Warszawy w celach zarobkowych, ale i podjąć się dalszej nauki. Chciałbym się poradzić czy zna ktoś jakąś prywatną szkołę w Warszawie gdzie zaocznie będę mógł studiować i jest łatwo, żeby ciągła nauka nie kolidowała mi z pracą.. Chciałbym żeby to nie był jakiś ścisły kierunek, taki gdzie jest mało matematyki, a w szczególności języka ANGIELSKIEGO... Wiem, że w dzisiejszych czasach jest on wszędzie, ale naprawdę wgl mi nie podchodzi, w przeciwieństwie do rosyjskiego. Nie mam wybranego kierunku, na który chcę iść, bo jak wspominałem wcześniej po tej szkole czuję się jak po zwykłym liceum. Może ktoś właśnie studiuje na jakiejś prywatnej uczelni i chciałby podzielić się doświadczeniami. Czekam na odpowiedzi i z góry wielkie dzięki
    • Przez LittleKitty
      Nie polecam. Chociazby dlatego, ze publikowane tam opinie sa regularnie podkasowywane przez administratorow. Znikaja w zasadzie tylko opinie krytyczne, nawet jesli sa kulturalne i nie lamia regulaminu portalu. Administrator robi co chce i kasuje chyba nawet nie czytajac tego, co usowa. W regulaminie jest napisane, ze internauci maja prawo do publikowania komentarzy i ze liczba komentarzy jest nieograniczona. Co charakterystyczne, kontrowersje budzi tylko krytyka. Lukrowane, sponsorowane laurki pisane na jedno kopyto i zawierajace identyczne zwroty i sformułowania jakims sposobem nie budza administratorskich obiekcji. To mial byc chyba w pierwotnym zamysle portal z roznymi opiniami, a nie tylko z przeslodzonymi zachwytami. W ciagu ostatnich dni ubylo z samej tylko podstrony Lingwistycznej Szkoly Wyzszej (Warszawa) ponad 10 merytorycznych, nie lamiacych ani regulaminu, ani prawa krytycznych wpisow. W tym taki:
       
       

    • Przez xelesse
      Cześć.  Zastanawiam się nad zmianą kierunku na logistykę. Jednak boję się tego kroku, martwi mnie to, że zmienię i nagle okaże się, że logistyka to nie to. Dlatego zastanawiam się nad zrobieniem kursu. Kurs miałby za zadanie wprowadzić mnie w świat logistyki. Myślę, że to jakoś pomogłoby mi podjąć decyzję na temat studiów. Poza tym zawsze lepiej CV będzie wyglądać, bo póki co świeci pustką(chociaż nie wiem jak patrzą na takie coś pracodawcy). Gdybym zmieniła kierunek to to też byłaby jakaś baza pod to co będę mieć na studiach. Zastanawiam się też jaki kurs wybrać. Jest 3 dniowy kurs, który kosztuje 800zł, jest on na miejscu. Jest też internetowy, który jest teraz w promocji za 50zł... Oba kursy z certyfikatem. Niby stać mnie na ten za 800zł, ale nie mam dobrej sytuacji finansowej, więc wolałabym, żeby było taniej... Jeżeli o system nauki to wybrałabym ten na miejscu. Co o tym myślicie? 


  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • Na studia II stopnia rekrutuje się osoby na podstawie wyniku na dyplomie, średniej ocen z toku studiów, czasami jest również egzamin wstępny. ECTS są potrzebne do uzyskania odpowiedniej liczby punktów do zaliczenia semestru i roku. Ujednolica to również system w UE. Tak, że jak pojedziesz na erasmusa i zaliczasz przedmiot to wiadomo jaka jest jego wartość. Dzięki temu, że sam decydujesz na jakie przedmioty się decydujesz na studiach poza zakonem to masz wiedzę ile punktów musisz jeszcze uzbierać żeby zaliczyć rok. Dodatkowo jesli nie zaliczysz jakiegos przedmiotu i masz z niego warunek lub repete to oplacasz go zgodnie z iloscia punktow ects. Nie jest lepszy ten kto więcej punktów uzbiera - to nie  pokemony
    • Szukałem już zastosowania punktów ECTS, ale jedyne sensowne przeze mnie znalezione to zaliczenie przedmiotów. Jestem dopiero na 1 roku informatyki, ale sądziłem, że łączna liczba punktów ECTS jest zależna od iloczynów ocen i ich wag. Tymczasem mam maksymalną sumę punktów, co nie oznacza najwyższych z możliwych ocen.  Jak rekrutowani są w takim razie studenci na studia 2. stopnia? Przez egzamin, rozmowę? Jak w przypadku informatyki w szkole bardziej prestiżowej niż ta, do której uczęszczam? Czemu w takim razie służą oceny? 
    • Zgadzam się. Dlatego uwazam, że jeśli chce mieszkać w Warszawie to ma to znaczenie. Jeśli nie to mniejsze. 
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.