Skocz do zawartości
Collegium

Letnia Szkoła Tutoringu

Rekomendowane odpowiedzi

LETNIA SZKOŁA TUTORINGU w Poznaniu i Wrocławiu

 

DLACZEGO SZKOŁA TUTORÓW?

W Collegium Wratislaviense, opierając się na polskich i zagranicznych doświadczeniach edukacji spersonalizowanej, wypracowaliśmy autorski model pracy z podopiecznym. Konkretne narzędzia i tutorski know-how pomagają wydobyć potencjał podopiecznego, odkryć jego talenty i zmotywować go do nauki. Szkolenia w Collegium przygotowywane są również z myśląc o rozwoju osobistym nauczycieli i wykładowców. Diagnozowanie własnych mocnych stron, narzędzia samorozwojowe i praktyczne ćwiczenia są integralnymi elementami naszych szkoleń.

Nawiązując do korzeni tutoringu, realizujemy misję naszej organizacji, która chce być miejscem kształcenia elit i inspirować do wielkości. Oferujemy program, który dzięki nauczaniu spersonalizowanemu pozwoli nadać nowy, ożywczy walor Państwa pracy.

 

Co to jest tutoring?

Istotą tej metody jest indywidualny i bezpośredni kontakt opiekuna z podopiecznym, co umożliwia dogłębne rozpoznanie jego potencjału, zaplanowanie indywidualnej ścieżki rozwoju, a przez to osiąganie lepszych rezultatów edukacyjnych. Jej stosowanie umożliwia rozwój talentów podopiecznych, wzrost ich aspiracji, wzmacnia pozytywne cechy charakteru, pozwala zaprojektować konkretny plan rozwoju i buduje samoświadomość ucznia. 

Zaobserwowano, że w szkołach, w których stosowano tutoring, zmniejszyły się problemy wychowawcze i jednocześnie wzrósł autorytet nauczyciela. Personalizacja kontaktu umożliwia zastosowanie form rozwoju dopasowanych do jednostkowych potrzeb ucznia i studenta. Jest ona szczególnie potrzebna w polskim środowisku edukacyjnym, które coraz bardziej otwiera się na indywidualną pracę z podopiecznymi.

 

REZULTATY I KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Istotą Letniej Szkoły Tutoringu jest program, który wyposaży Państwa w wiedzę o tutoringu oraz konkretne narzędzia, metody i umiejętności ich praktycznego wykorzystania. Pozwoli to odnieść korzyści w następujących obszarach:

  • skuteczne rozpoznawanie potencjału podopiecznego, odkrywanie i wzmacnianie jego mocnych stron i talentów,

  • poprawa relacji uczeń – nauczyciel oraz wzmocnienie autorytetu nauczyciela i wykładowcy,

  • rozwiązywanie problemów wychowawczych poprzez pracę indywidualną z podopiecznym,

  • przyjemność i satysfakcja z pracy dydaktycznej,

  • odnowienie powołania nauczyciela i zapobieganie wypaleniu zawodowemu.

 

Dodatkowe korzyści:

Dobry tutor jest osobą, która nieustannie się rozwija. Z tego powodu integralną częścią naszych szkoleń są praktyczne warsztaty z zakresu rozwoju osobistego, wyznaczania celów i ich skutecznej realizacji. Szkoła Tutorów to także znakomita okazja do zdobycia nowych perspektyw zawodowych w sektorze edukacji oraz możliwość poznania ciekawych, dynamicznych ludzi z różnych środowisk, którym zależy na wysokim poziomie edukacji. 

Jednym z celów Collegium Wratislaviense jest budowa szerokiej koalicji liderów zmian w polskiej oświacie na rzecz podniesienia jakości kształcenia. Z tego względu oferujemy wsparcie i doradztwo również po ukończonym kursie oraz możliwość długofalowej współpracy z Collegium Wratislaviense. 

 

MIEJSCA, TERMINY, KOSZT UDZIAŁU: 

 

Poznań:  1 zjazd 27-30.07 oraz 2 zjazd: 3-6.08.2015

Wrocław: 1 zjazd 27-30.07 oraz 2 zjazd: 3-6.08.2015

Termin zgłoszeń: do 13 lipca 2015. Koszt udziału: 1690 zł

(w przypadku zgłoszenia do 29 czerwca obowiązuje cena promocyjna 1590 zł)

 

 Zajęcia odbywają się w godzinach 11-18 w pierwszym dniu każdego zjazdu i 9-16 w pozostałe dni.

Informacje i zapisy: Damian Godlewski - damian.godlewski@damian.godlewski@cw.edu.plcw.edu.pl, +48 799 336 113

formularz_zglosz_LST_2015 (2).doc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka trochę kopalnia talentów chyba...bo każdy ma jakiś ukryty talent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy powinien brać udział w warsztatach z rozwoju osobistego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez sara382123
      Zastanawiam się nad wyborem Uczelni, moją pasją jest psychologia, chciałbym ukończyć ciekawe studia unikając sytuacji, w której stracę zapał i zainteresowanie zawodem, co polecacie?
    • Przez Lucyjka
      Cześć. Wielkimi krokami zbliża się rekrutacja do liceum na rok 2021/22, a ja nie wiem jaki profil wybrać. 
       
      Pytanie brzmi: Mat-inf-ang czy Mat-fiz-inf? 
      Chodzi o liceum. Technikum nie wchodzi w grę.
      Koniecznie chcę matmę.
       
      Mój stosunek do przedmiotów rozszerzonych:
      Matematyka - nawet dobrze sobie radzę
      Informatyka - nigdy nie miałam problemów
      Fizyka - nic nie rozumiem, wszystko liczę z wzorów, ale mam świadomość, że to też da mi przyszłość
      Angielski - rozumiem proste filmy na youtube, znam w miarę zasady gramatyki, mam trochę blokadę językową, znam bardzo nieprzydatne wyrazy jak "dagger" (sztylet), "axe" (chyba topór), "pistol" (pistolet), "gun" (broń palna) i wiele innych. 
       
      Generalnie lubię rzeczy techniczne, komputery nie są mi obce (jeśli myślicie, że chodzi mi o programowanie, to się mylicie. Miałam do czynienia tylko z html i Pixblocks), lubię rzeczy kreatywno-techniczno-informatyczne (zawsze mnie bawiło np. gdy z mojego kodu powstało coś), lubię też rysować (ale odpada liceum plastyczne).
      Może pójdę na polibudę, informatykę lub na grafikę komputerową.
       
      Na mat-inf, na który chcę iść jest bardzo dużo programowania.
       
      Jest coś innego, co mi otworzy drogę na m.in Politechnikę, a nie zaleje mnie fizyką? Czy mat-inf pozwoli mi iść na cos związanego stricte z fizyką?
      Proszę, nie piszcie "Liceum niczego nie determinuje, idziesz na biolchem, a potem na informatykę!", dobrze wiem, że tak jest, ale liceum jest po to, by przygotować nas do studiów.
      Proszę o pomoc. Jestem ten gatunek osoby, który martwi i stresuję się zawczasu.
       
    • Przez baobab
      Jestem na studiach stacjonarnych 1. stopnia na informatyce, na studiach, na które może zostać przyjęty każdy. Uczyłem się w bardzo dobrej szkole w regionie, moje wyniki nie były złe, tylko z najbardziej punktowanego przedmiotu otrzymałem najmniej punktów. Los chciał, abym nie dostał się do wymarzonego miasta, tylko został w swoim mieście. 
      Ale do meritum. Jak przebiega kolokwium w Waszych szkołach? Nauczyciel tydzień wcześniej wysyła sprawdzian uczniom, tylko ze zmienionymi danymi. Mam opory do sprawdzania tego typu listów, bo jest to dla mnie poniżenie. W większości przedmiotów każdy może korzystać z zeszytu. Wykładowca siedzi przy biurku i ostrzega przed ściąganiem od kogoś. Jednakże chyba celowo tak robi, ponieważ wie, że większość studentów w tej szkole nie jest mądrych. 
      Jaka jest sytuacja na wykładach? W sali wykładowej mojej uczelni mieszczącej około 80 osób jest zajęta około połowa miejsc . Większość osób siedzi na tyle i nie raczy wyjąć zeszytu, jedynie patrzą na telefony, głównie konwersując na Facebooku. Na taki widok nie trzeba czekać, wystarczy odwrócić głowę. Aktywnych jest jedynie kilka osób.
      Z racji tego, że na wykładach nie uważają to muszę słuchać jeszcze raz wykładowych treści na ćwiczeniach.
      Dodam, że okienka spędzam, głównie ucząc się w zacisznym miejscu, o które nie było łatwo. Lubię się uczyć, wypożyczyłem kilka książek do przedmiotów. Zastanawiam się, czy wiedza podawana mi w tej szkole, samodzielne zdobywanie wiedzy w miarę możliwości oraz mobilizacja będą wystarczające, aby nie pozostać w tym mieście na 2. stopień.
      Swoją drogą, czy na 1. roku powinny pojawić się fukcje arc, sinh i inne tego typu? 
      Jak jest/było na Waszych studiach?
    • Przez eskaboy
      Dzień dobry dostałem sie do 2 uniwersytetów chciałbym Poznać wasza opinie gdzie studiowac.
      Informatyka inzynierska na uniwersytecie im Adama Mickiewicza w Poznaniu
      Informatyka licencjacka Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie I pytanie czy jest fizyka i czy obowiązkowa ? 
      I czy łatwo po roku przenieść się do UJ LUB UW ? DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDZI
    • Przez Problematyk
      Witam wszystkich. Właśnie skończyłem technikum informatyczne (z którego nic się nie nauczyłem o zawodzie), napisałem maturę (prawdopodobnie zdałem, czekam na wyniki).. Chcę wyprowadzić się do Warszawy w celach zarobkowych, ale i podjąć się dalszej nauki. Chciałbym się poradzić czy zna ktoś jakąś prywatną szkołę w Warszawie gdzie zaocznie będę mógł studiować i jest łatwo, żeby ciągła nauka nie kolidowała mi z pracą.. Chciałbym żeby to nie był jakiś ścisły kierunek, taki gdzie jest mało matematyki, a w szczególności języka ANGIELSKIEGO... Wiem, że w dzisiejszych czasach jest on wszędzie, ale naprawdę wgl mi nie podchodzi, w przeciwieństwie do rosyjskiego. Nie mam wybranego kierunku, na który chcę iść, bo jak wspominałem wcześniej po tej szkole czuję się jak po zwykłym liceum. Może ktoś właśnie studiuje na jakiejś prywatnej uczelni i chciałby podzielić się doświadczeniami. Czekam na odpowiedzi i z góry wielkie dzięki


×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.