Skocz do zawartości
Aleksandra32

Do kogo na makijaż w Krakowie?

Rekomendowane odpowiedzi

Do kogo na makijaż w Krakowie?

Taki elegancki, z klasą, ale bez wydziwiania z niebieskimi tuszami na pół twarzy, bo nie przepadam za ekstrawgancją..

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Bosz, zabiłabym jakby mi ktoś zrobił taki make up jak napisałaś...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

• Cześć. Jestem studentką Technologii Żywności. Potrzebuję odpowiedzi w ankiecie dotyczącej innowacyjnego produktu spożywczego jakim jest ciasto marchewkowe na bazie stewii i siemienia lnianego. Jedzenie, czyli temat łatwy, przyjemny i prosty Ankieta jest anonimowa. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.   https://drive.google.com/open?id=1VCzQuZT9PrXtawJl0KfB6DHqYPCb833oZpW3AzS840w  
    • Cześć,  Jak myślicie z czego najlepiej uczyć się do egzaminu? Z notatek z wykładów, z ćwiczeń, czy z książek?
    • Na google po prostu wpisz potrzebny tytuł i niestety trzeba szukać, żeby takie rzeczy znaleźć, jeśli chcesz mieć za darmo  Ewentualnie na pewno w Twojej bibliotece jest opcja, żeby zeskanować potrzebną książke (u mnie to wychodzi ok 10gr za stronę)
    • Szczerze mówiąc nie do końca wiem, dlaczego nie zdajesz rozszerzonej matematyki bo ona i tak będzie CI potrzebna. Ten kierunek jest dość popularny ale i bardzo trudny.  Możesz spróbować się dostać tam gdzie piszesz. 
  • Najpopularniejsze tematy na forum