Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Jestem studentem V roku na kierunku ekonomicznym.

Swoją pracę mgr piszę o tym jaki wielki wpływ na nas ma i będzie miał crowdsourcing w polsce. Jeśli więc interesuje kogoś taka tematyka, to proszę o info. Ja na pewno będę miał sporo pytań, więc będę pytał w odpowiednich działach.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez polli
      Witajcie,
      Jestem obecnie po licencjacie z marketingu internetowego. Wiem na chwilę obecną, że chcę swoją przyszłość związać z branżą kreatywną (marketing, media, startupy). Chcę zamieszkać w Warszawie, podjąć pierwszą prace na cały etat i teraz mam dylemat: rozpocząć studia magisterskie zaoczne na Dziennikarstwie i Komunikacji Społecznej czy zrobić roczną podyplomówkę (z tworzenia startupów) i podszkolić angielski na kursie (jest bardzo słaby)? Kusi mnie zamiast DiKS, zarządzanie ale jestem bardzo słaba z matematyki i tylko na uczelni o niskim poziomie poradziłabym sobie z mikro/makroekonomią, finansami itp. (A to chyba mija się z celem). Poradźcie mądrzy ludzie :)! 
    • Przez Narysowani - kurs rysunku
      Zapraszamy do zapisów na kurs rysunku odręcznego przygotowujący na kierunki Architektura i Urbanistyka, Architektura Krajobrazu, Projektowanie Wnętrz, Wzornictwo

Dlaczego warto do nas dołączyć?

oprócz rysunku prowadzimy także kurs papieroplastyki i historii sztuki