Skocz do zawartości
jooanna

Kurs makijażu i wizażu w Krakowie

Rekomendowane odpowiedzi

Szukacie pracy dodatkowej, interesuje Was kosmetologia, wizaż, wizerunek, fotografia.
Polecam Wam świetną szkołę - w której ukończyłem I i II stopień makijażu fotograficznego - więcej na - http://www.faceart.pl
Z zamiłowania jestem fotografem (to moje również dodatkowe źródło przychodu) aby rozwiać się postanowiłem rozszerzyć swoją działalność o makijaż fotograficzny.

Czy zastanawialiście się czy w swojej branży nie zaoferować więcej pokrewnych usług?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

New nails w Warszawie - jak dla mnie to jedyna znana mi szkoła w tym kraju, która faktycznie robi profesjonalne szkolenia zawodowe. W kilka tygodni można poznać zawód, a dalej już wszystko jest uzależnione bezpośrednio od was samych.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Bardzo fajną ofertę ma GoWork, u nich skończyłam kurs wizażu, z którego jestem bardzo zadowolona.  Mają oni doświadczonych ,profesjonalnych wykładowców, grupy sa małe, kameralne. Kurs kończy sie egzaminem i otrzymaniem dyplomu zawodowego potwierdzającego kwalifikację.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

o ile tylko masz taką możliwość to Beauty Lux w Warszawie. Musiałabyś jechać tam na jakiś czas. Szkolenie jest dosyć długie, ale jeśli się zaangażujesz w temat to po nim na spokojnie możesz pracować w zawodzie. Kwestia solidnego podejścia, powtarzania i myślenia o tym co robisz.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Bardzo dobre zajęcia z wizażu i stylizacji są w szkole Artystyczna Alternatywa, uważam, że to  jedna z lepszych szkół w Polsce pod względem szkolenia ludzi z tego zakresu. Bardzo dobrzy prowadzący i świetny sprzęt.

http://www.artystyczna-alternatywa.pl/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi