Skocz do zawartości
Maver

Ekonomia na OWSIiZ w Olsztynie

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, studiuję sobie Ekonomię na OWSIiZ i chciałem podzielić się z Wami swoimi opiniami. 
Jestem zadowolony, kierunek spełnił moje oczekiwania, poziom również, ludzie są mili i przyjaźni.
Jeśli trafi się tydzień, w którym nie jestem zawalony kolosami to można bez problemu wyskoczyć ze znajomymi na miasto.
Ludzie z kierunku są na prawdę w porządku - mili, przyjaźni i troszkę szaleni - czego chcieć więcej!
Olsztyn - niby nie jest największym miastem, ale nie posiada kompleksu mniejszości.
Wracając do kierunku - mam nadzieję, że będzie po nim praca. Wprawdzie chciałem się skupić na księgowośći, ale nie narzekam ;)
Uratuję polski budżet ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ratuj przyjacielu ratuj:) bo nasz budżet ledwo się zamyka :P

Ekonomia to kierunek dający duże możliwości rozwoju a Olsztyn nie powinien mieć żadnych kompleksów:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez scooby00
      Czesc wszystkim.