Skocz do zawartości
xadax

Status studenta a rezygnacja ze studiów

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

Sprawa dotyczy rezygnacji ze studiów. W USOS-ie jest, że do rozliczenia tego etapu pozostało 157 dni i na wstępie zaznaczę, że zależy mi na utrzymaniu statusu studenta ze względu na to, że pracuję (brutto=netto). Czy jeśli przestanę chodzić na zajęcia, nie podejdę do sesji to automatycznie "przepisuje" mnie na sesję poprawkową w październiku? Nie chcę pisać pisma do dziekanatu, bo zabiorą legitymację. 

Zależy mi na utrzymaniu statusu do października, wtedy pójdę na inny kierunek i dostanę nową legitymację. 

Myślicie, że (ewentualnie) dopóki nie zaczną przychodzić pisma z uczelni, mogę przemilczeć do pracodawcy, że już nie studiuję? Jakby mnie skreślili to upomnę się, że już nie obowiązuje ta aktualna umowa. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Magdalena0
      Witam, czy jeśli po wznowieniu studiów (po wcześniejszej rezygnacji) ZA OPŁATĄ (w ratach) zrezygnuje się PONOWNIE zanim się wniesie jakąkolwiek opłatę,(już po 1 miesiącu studiowania) czy wciąż trzeba zapłacić? Nie ma tego w regulaminie studiów
    • Przez miausiad
      Hej, no więc zaczynając: