Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem obecnie studentem I stopnia na kierunku socjologia. Dopiero na II stopniu mam możliwość wyboru specjalizacji i są to: "socjologia biznesu i zarządzania" oraz "kryminologia i dezorganizacją społeczna". Zarówno jedna, jak i druga opcja bardzo mnie interesują, ale podczas zajęć z metodologii badań spodobała mi się również inna opcja, którą chętnie bym rozwijał - badania, projekty, możliwość pracy w agencjach badawczych, etc. Dlatego chciałbym uzyskać jakieś porady, może literaturę wartą poznania dostępną w tym zakresie. Czy warto iść w tym kierunku? Czy do tego może dobrze było by rozpocząć jakiś dodatkowy kierunek studiów bądź kursy, które mogą być przydatne przy takiej opcji? :)
Lub może ktoś jest w stanie wypowiedzieć na temat wyżej wymienionych specjalizacji (biznes, kryminologia) - literatura, opinie, praca? 

Za pomoc z góry dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Specjalność nie ma takiego znaczenia. Przecież możesz wybrać jedną a później na studiach podyplomowych zrobić druga. To bardziej kwestia Twoich preferencji. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
3 godziny temu, Łukasz napisał:

Specjalność nie ma takiego znaczenia. Przecież możesz wybrać jedną a później na studiach podyplomowych zrobić druga. To bardziej kwestia Twoich preferencji. 

Dziękuję ;) Tak właśnie myślałem zrobić, ale jeśli moje preferencje to właśnie będą te badania etc. to czy mogę prosić, tak jak wspomniałem, o jakieś porady, literaturę na ten temat? 

Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na pewno pójście w kierunku badań społecznych, badań rynku, analizy danych ma większy sens niż jakieś kryminologie, po których nie ma pracy, czy pierole*** o Chopinie typu socjologia w biznesie. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Godzinę temu, aguagu napisał: