Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Profil praktyczny?
dodany przez
Macronim, w Czym kierować się przy wyborze studiów?
-
Podobna zawartość
-
Przez EawniHD
Witam,
Dostałem się na obie uczelnie na inżynierię biomedyczną, ale do końca nie wiem, która z nich wybrać. Politechnikę śląską mam bliżej swojego miejsca zamieszkania, natomiast może znajdą się tu jacyś absolwenci obu uczelni, którzy mogli by się wypowiedzieć na temat obu uczelni?
Pozdrawiam!
-
Przez clobeus
Witam!
Nie wiem czy powinienem tutaj pisać ale dobra. Obecnie jestem w Technikum Elektronicznym w 2 klasie Technik Elektronik, wiem że chce już wiązac przyszłość z IT, elektroniką itd. Ale moje pytanie ,,Jakie studia wybrać'' (Mieszkam w Rzeszowie więc bardziej licze na Politechnike Rzeszowską). Co się bardziej opłaca (Wiem nie powinienem pytać ,,co się bardziej opłaca'' bo pewnie napiszecie ,,Rob to co kochasz'', ale skoro ja bardzo lubie każdą z tych dziedzin, to która się bardziej opłaca, po czym łatwiej znaleźć pracę) Automatyka i Robotyka, Informatyka a może Elektronika i Telekomunikacja ? Liczę na waszą opinie w tej sprawie
Pozdrawiam
-
Przez iva_bn
Witam,
Mam pytanie odnośnie przeniesienia się z uczelni prywatnej na Politechnikę na 3 sem. Zaocznie. Obecnie studiuje inżynierię srodowiska w Bielsku i przedmioty które tam mam ni jak sie mają do tego czego się chcę uczyć. Mam zaliczony pierwszy rok i chciałabym się przenieść na ten sam kierunek ale do Gliwic. Dzwoniłam oczywiście do dziekanatu, otrzymałam potrzebne informacje ale mam obawy ze dziekan nie wyrazi zgody ze względu na uczelnie macierzysta na jakiej studiuje czyli prywatną i umówmy sie z całkowicie innym poziomem. Czy ktoś już może miał do czynienia z taka sytuacja albo zna kogoś kto sie przeniósł bez problemów ?
-
Przez JVC 231
Czy inżynieria mechaniczna ma rację bytu w "inteligentnych fabrykach" które są charakterystyczne dla czwartej rewolucji przemysłowej ?
-
Przez ad13