Skocz do zawartości
P3ch0w13c

Dodatkowy kierunek studiów.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem studentem zaocznej ekonomii o spec. prawo w biznesie, od 26 października 2018 do chwili obecnej pracuję w biurze w dziale finansowym, jestem takim raczej asystentem / czy tam młodszym kimś tam.. (bez wchodzenia w temat bo nie o to tutaj chodzi) maturę napisałem dosyć dobrze, pisałem z rozszerzonej chemii Studia na kierunku biologia, podstawa studiuj matmę.

 

Chciałbym zrobić jeszcze jeden dodatkowy kierunek, nie musi być ekonomiczno-finansowy, ale taki aby pasował do moich obecnych studiów i abym mógł go jakoś wykorzystać.

 

Kierunki jakie mnie interesują : stomatologia - potem na ortodoncje , lekarski, weterynaria, FARMACJA - potem na specjalizacje farmacja przemysłowa, inżynieria budowlana, programowanie... ewentualnie Kierunek ekonomia w informatyce.

 

Mniejwięcej takie kierunki mnie ciekawią, kiedyś chciałem byc programista, przeplatało się to z medycyną, stąd biolchem, matura zdana dobrze wiec z progów wywnioskowalem ze bym sie dostał, budownictwo też ciekawe.

 

Odpuściłem sobie co prawda medycynę, ale nie odpuściłem sobie nowego kierunku, tak się zastanawiam... jaki kierunek podpasowałby pod moje studia? tak abym mógł go wykorzystać? sam nie wiem czy kombinowanie to dobry pomysł, ale jednak ciagle o tym mysle i ciągnie mnie w inne kierunki, mniejwiecej te ktore wypisalem. 

Jak myslicie, jakie kierunki nie tylko ekonomiczno-finansowe by podpasowały? czy inż. budowlana patrząc na opis tych studiów byłaby dobrym pomysłem? a na magisterke z ekonomiczno finansowych pójść na kierunek który ma w swej specjalizacji wycenę nieruchomości / doradctwo itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach