Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Aktualnie jestem w 2 klasie LO

Chodzę do najlepszego liceum w mieście 

Ma jedne z najlepszych wyników maturalnych w województwie

Jestem na profilu mat-fiz 

Powoli muszę już myśleć nad kierunkiem studiów 

Najbardziej interesowałyby mnie studia o kierunku pilotaż 

Slyszalem że są te kierunki w Rzeszowie i Chełmie

Jednak słyszałem tez ze te studia jest trudno ukończyć 

A 200 tys nie będę miał żeby się wyszkolić w aeroklubie

Moim drugim pomysłem było otworzenie własnego serwisu komputerowego np naprawa,składanie pc, laptopów

Interesuje mnie to i jestem w miarę w tym obeznany ,umiałbym złożyć komputer  

Lecz na pisaniu programów nie znam się i to mnie nie interesuje 

Co byście polecali ???

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Skoro interesuje Cię lotnictwo to polecam Politechnika Rzeszowska. Jednak to nie są studia z dostania pilotem. To studia inżynierskie, mechaniczne. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czytałem i pierwsze dwa lata da się wytrzymać lecz później trzeba się dostać na kierunek pilotaż a nabór jest tam około 30osob

I jeszcze się tam utrzymać....

A jeśli chciałbym zostać pilotem liniowym to co byś polecał ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Myślę że to. Natomiast musisz się liczyć z robieniem kursu na własną rękę. Inna opcja to studia wojskowe, mundurowe. Dęblin. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Do bycia pilotem nie potrzebujesz absolutnie żadnego wykształcenia, chociaż ono jest przydatne, gdybyś chciał zacząć pracę na lądzie. Na specjalność pilotaż i tak trzeba mieć wyrobioną na koszt własny licencję turystyczną, co wielu odstrasza od takiego wyboru. Z drugiej strony niektóre linie lotnicze ogłaszają co jakiś czas nabór na szkolenia, chociaż on również wymaga znacznego wkładu własnego.

Cytat

Slyszalem że są te kierunki w Rzeszowie i Chełmie

Jednak słyszałem tez ze te studia jest trudno ukończyć